بازدید مدیر کل زندان های استان اردبیل از واحد های اشتغال مددجویان مرکز اشتغال پارس آباد

مدیرکل زندان های استان اردبیل در سفر یک روزه خود به جنوب استان اردبیل از مرکز اشتغال زندانیان و بازداشتگاه شهرستان پارس آباد بازدید نمود و با زندانیان مالی به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

فتحی مدیرکل زندان های استان اردبیل در سفر کاری به شهرستان پارس آباد ضمن بازدید از اماکن مختلف مرکز اشتغال زندانیان این شهرستان از نزدیک با زندانیان مالی دیدار نموده و مشکلات قضایی آنها را بررسی کرد. فتحی در این دیدار راهگارهایی را جهت پایان دادن به مشکلات مالی این زندانیان ارایه و دستورات لازم را در جهت پیگیری مسایل قضایی این مددجویان صادر نمود.

وی سپس از واحد گاوداری تازه راه اندازی شده در این مجتمع بازدید نمود و در جریان نحوه فعالیت این واحد و تعداد مددجویان شاغل در این بخش قرار گرفت .

مدیرکل زندان های استان اردبیل با حضور در جمع مددجویان شاغل در بخش باغداری ضمن جویا شدن مشکلات آنها از مسوولین خواست تا با افزایش فعالیت های اشتغال زمینه درآمد زایی مددجویان را فراهم نمایند . فتحی گفت : « اشتغال مولد زندانیان و کسب در آمد به آنها هویت دوباره می بخشد و احساس سربار بودن نمی کنند. هر چه زندانی بتواند بیشتر به معیشت خانواده خود کمک کند. به همان میزان آسیب های اجتماعی از خانواده وی دور میشود و فرد نشان میدهد که برای بازگشت مجدد به اجتماع و کسب روزی حلال و دوری از بزه آمادگی دارد. »

فتحی در این بازدید از زحمات بخش خصوصی که با ورود به اشتغال زندانیان زمینه اصلاح پذیری آنها را فراهم کرده تشکر نمود و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت دشت مغان در حوزه کشاورزی و باغداری برای اشتغال زندانیان شد.

مدیرکل زندان های استان اردبیل در ادامه بازدید، از پروژه زندان شهرستان پارس آباد دیدار نمود و با اظهار تاسف از عدم تامین اعتبار کافی برای پیشبرد این پروژه ضروری خواستار توجه جدی مسئولین استان و شهرستان به تبعات منفی ناشی از نبود زندان در این شهرستان و اعزام متهمان این حوزه قضایی به زندان های دیگر استان شد.

فتحی مدیرکل زندان های استان سپس با حضور در بازداشتگاه شهرستان پارس آباد ضمن دیدار با تک تک کارکنان و سربازان این مجموعه با حضور در سالن اقامتی با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

منبع : سازمان زندانها

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ