ایجاد 140 هزار فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال فراگیر

۱ نظر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح اشتفال فراگیر گفت: با اجرای این طرح سازمان میراث فرهنگی مکلف به ایجاد 140 هزار شغل شد.

ایجاد 140 هزار فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال فراگیربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعس باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل دفتر رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.
در این نشست در رابطه با تقویت همکاری‌های بین دو دستگاه برای تسریع در اجرای طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی‌ها و کمک به تامین منابع مالی مورد نیاز، تعیین ساز و کاری برای ایجاد شرایط مناسب سفر بازنشستگان و اقشار متوسط جامعه گفتگو شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی خواستار تقویت همکاری بین دو دستگاه و اجرای طرح‌های مهم شد.
ربیعی تاکید کرد: حوزه گردشگری روند رو به رشدی را طی می کند و در آینده‌ای نزدیک نقش زیادی را در اشتغال ایفا خواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای طرح اشتفال فراگیر گفت: با اجرای این طرح سازمان میراث فرهنگی مکلف به ایجاد 140 هزار شغل است، البته ظرفیت سازمان بیشتر از این رقم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار استخدام سازمان میراث فرهنگی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ایجاد 140 هزار فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال فراگیر

  • ز
    زهرا
    ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۰:۲۰
    سلام.آیا اخیرا فراخوانی از سوی سازمان گردشگری داده شده؟ امروز بصورت اتفاقی اخباری در اینباره از تلویزیون شنیدم ولی در هیچ سایت و خبرگزاری چیزی ندیدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ