ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی در فیروزکوه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ طرح در کمیته فنی شهرستان فیروزکوه مصوب و به بانک ها ابلاغ شده است، گفت: ۳۱ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد ۶۰۰ شغل در این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران بیان داشت: سفر استانی امروز به دماوند و فیروزکوه جهت بررسی و پیگیری مصوبات بحث اشتغال روستایی و فراگیر است.
وی ابراز کرد: جهت ایجاد ۳۳۰ شغل در دماوند ۱۳ میلیارد تومان تخصیص یافت و سقف آن جهت جذب ۵۵۰ میلیارد تومان از مجموعه اعتبارات استان تهران باز گذاشته شده است.
ربیعی گفت: تاکنون از پتانسیل های گردشگری منطقه به خوبی استفاده نشده است و بیشتر شاهد عبور مسافر هستیم؛ باید جهت جذب گردشگران، برای استقرار آنها برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بحث رفاهی و درمانی بودجه مشخص شده است تا سونوگرافی و رادیولوژی در درمانگاه تامین اجتماعی فیروزکوه راه اندازی و دارای شیفت بیشتر کاری شود.
وی افزود: بودجه ای در جهت احداث مرکز رفاهی کنار درمانگاه مذکور تخصیص یافت تا بتوان با بهره برداری از آن تا پایان سال جاری، شاهد جذب پزشک متخصص در فیروزکوه باشیم.
سفر امروز وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فیروزکوه به منظور بازدید از پروژه سالن ورزشی چند منظوره کارگری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان بود که از سال ۸۸ عملیات احداث آن آغاز شده و ۸۰ درصد پیشترفت فیزیکی دارد.
۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون در این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن ۲ میلیارد تومان نیز بودجه نیاز است.
ربیعی همچنین از مرکز شبه خانواده بهزیستی با ۱۶ کودک دختر ۱۱ تا ۱۶ سال بازدید کرد و مقرر شد زمین ۲ هزار متری برای احداث ساختمان جدید به مجموعه تخصیص یابد.
بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی جهت بررسی وضعیت و ارتقا درجه درمانگاه و جذب متخصص و تجهیزات تخصصی، از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.
فیروزکوه با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ