ایجاد ۲ هزار و۵۰۰ شغل در روستاهای استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح های پایدار اشتغال روستایی ۲ هزار و ۵۰۰ ظرفیت شغلی در این استان ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا ، قاسم رحیمی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: سهم استان اردبیل از اعتبار طرح پایدار اشتغال روستایی ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال است که تاکنون هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: بر همین اساس طرح هایی با ارزش سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از این میزان مورد تایید قرار گرفته است.
رحیمی ادامه داد: از این مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در بانک ها مصوب شده و برای هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن عقد قرارداد شده است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: این طرح ها توسط سه دستگاه جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و گردشگری اجرا می شود .
رحیمی افزود: تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال برای طرح های جهاد کشاورزی ، ۳۰۰ میلیارد ریال برای گردشگری و ۳۵۰ میلیارد ریال برای صنعت ، معدن و تجارت تصویب شده است.
او فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال و ایجاد واحدهای تاثیرگذار و بزرگ را از اهداف این طرح دانست و اظهار داشت: تسهیلات مالی به فعالیت هایی اعطا می شود که اشتغال بیشتری داشته و در رفع بیکاری موثر باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ