ایجاد ۲۸۷۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: باهدف بسترسازی برای اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از ۴۰ میلیارد۶۹۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل منابع داخلی این نهاد و منابع بانکی پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، با اشاره به برنامه‌های هدف‌گذاری شده این نهاد در بخش‌های مختلف در سال گذشته، گفت: با فعالیت مناسب مجموعه، همراهی مطلوب مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این نهاد در بخش‌های مختلف در سال گذشته به‌صورت کامل محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از عوامل مهم تحقق کامل برنامه‌های هدف‌گذاری شده کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته افزایش نصاب مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد بوده است، افزود: علیرغم چالش‌های اقتصادی در سال گذشته با افزایش مشارکت خیران و هم‌افزایی آن با منابع داخلی این نهاد صف انتظار برای دریافت خدمت از کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف از بین رفت.

صفری با تاکید بر اینکه راهبرد کمیته امداد استان زنجان توسعه بعد مردمی و افزایش مشارکت اجتماعی اقشار مختلف جامعه در فرآیند فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان است، ادامه داد: وظیفه کارگزاران محرومیت‌زدایی در نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد، اعتمادزایی باهدف زمینه‌سازی برای تقویت حضور مردم در حوزه مبارزه با فقر و ترویج و توسعه همدلی و نوع‌دوستی در جامعه از طریق کار مفید و موثر در این بخش و مردمی کردن فعالیت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به «رونق تولید»، گفت: توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه هدف با تاکید بر طرح‌های نو، خلاقانه و دانش‌بنیان باید در اولویت کاری همه بخش‌های کمیته امداد استان زنجان قرار گیرد.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان متناسب با شعار سال و با تکیه‌بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت افزایش کمی و کیفی طرح‌های اشتغال با تاکید بر اشتغال پایدار و تولید محور برای جامعه هدف این نهاد و تزریق روحیه امید در اقشار ضعیف جامعه و افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام است.

صفری با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز با همین نگاه بیش از دو هزار و ۸۷۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجادشده است، افزود: باهدف بسترسازی برای اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از ۴۰ میلیارد و۶۹۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل منابع داخلی و منابع بانکی پرداخت‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید همه نگاه‌ها و تلاش‌ها در بخش‌های مختلف این نهاد به سمت تحقق شعار سال معطوف شود، ادامه داد: لازمه تحقق شعار سال در حوزه کاری کمیته امداد ارتقاء تعاملات بین بخشی، انسجام و همگرایی در بخش‌های مختلف و فعالیت بر اساس اسناد بالادستی و شعار سال به‌عنوان نقشه راهبردی کشور در حوزه ایجاد اشتغال برای جامعه هدف این نهاد است.

صفری با اشاره به اینکه از راهبردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان برای تحقق شعار سال افزایش مشارکت و حضور مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد است، افزود: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری، تشکیل مجمع خیران کارآفرین و واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه همسو با برنامه‌ها ازرویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان در سال جدید است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

منبع : خبرگزاری شبستان

 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ