ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در استان کرمانشاه در سال ۹۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کاهش ۳درصدی نرخ بیکاری استان کرمانشاه در پایان سال ۹۸ نیازمند ایجاد ۲۱ هزار فرصت شغلی خالص است.


۲۱ هزار فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در استان کرمانشاه در سال ۹۸ ایجاد می‎شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه،حسن عزیزی ، با بیان اینکه نرخ رشد بیکاری در این استان متوقف شد اظهار داشت: براساس آمار‌ها در سال گذشته علاوه بر توقف رشد نرخ بیکاری ۲.۵ درصد از میزان بیکاری استان کرمانشاه کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه ۲۱ هزار فرصت شغلی با ابلاغ سند اجرایی اشتغال در استان کرمانشاه در سال ۹۸ ایجاد می‎شود بیان کرد: این مقدار شغل براساس هدف‌گذاری کاهش نرخ ۳ درصدی نرخ بیکاری در این استان است که باید این میزان فرصت شغلی خالص ایجاد شود.
عزیزی با اشاره به اینکه توجه به اشتغال روستایی و عشایری می‌تواند در کاهش سه درصدی نرخ بیکاری موثر باشد بیان کرد: از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار به روستائیان و عشایر تاکنون ۲ هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در استان کرمانشاه به این گروه از افراد پرداخت شده و این مقدار تسهیلات به سه هزار و ۱۳۳ طرح پذیرش شده در بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ