ایجاد ۱۶۰۰ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی و عشایری اردبیل

استاندار اردبیل گفت: هدفگذاری شده تا ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال یک هزار و ۶۰۰ نفر از قشر روستایی و عشایر استان پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اراضی پایاب سدخداآفرین در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده امسال شاهد تکمیل شبکه سد خداآفرین خواهیم بود و می‌توان از این ظرفیت در استان برای توسعه منطقه به ویژه در بخش اشتغال و کشاورزی بهره‌ برد.
وی با تاکید بر تعیین تکلیف روند و نحوه واگذاری اراضی پایاب سد خداآفرین بیان کرد: با توجه به اهمیت این پروژه مهم و اساسی در استان باید با برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای عشایر منطقه اطلاع‌رسانی درستی از اهمیت آن انجام شود.
استاندار اردبیل با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی عشایر در عرصه تولید افزود: انتظار می‌رود در زمینه توجیه این قشر در زمینه نظام‌های بهره‌برداری اقدامات شایسته و مناسبی انجام شده و زمینه برای آرامش روحی و فکری آنها فراهم شود.
بهنام‌جو افزایش آگاهی قشر عشایر را در راستای بهره‌مندی آنها از علم زراعت و تجارت ضروری دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود در راستای حل مسائل و مشکلات قشر عشایر به ویژه در حوزه اجتماعی مسئولان مربوطه تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
وی با تاکید بر کاهش بروکراسی‌های اداری در پرداخت تسهیلات به عشایر و روستاییان گفت: هدفگذاری شده تا ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال یک هزار و ۶۰۰ نفر از قشر روستایی و عشایر استان پرداخت شود که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات و پیگیری‌های اساسی انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ