ایجاد ۱۳۶ هزار شغل توسط کمیته امداد در سال ۹۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: سال گذشته کمیته امداد توانست ۱۳۶ هزار شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد کند.

به گزارش بازارکار به نقل از فارس«علیرضا عسگریان» در چهارمین همایش تجلیل از خیرین و حامیان نیکوکار که دیشب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در شرایطی این جشن را برگزار می‌کنیم که در جای جای کشور سفره افطار و برکت پهن است و در همایش از نخبگانی قدردانی شد که در حوزه خیرین اقدامات شایسته‌ای را انجام داده‌اند.
وی ا فزود: ۱۵ هزار یتیم زیر پوشش یک نفر به عنوان خیر قرار دارد و قشرهای مختلفی از جامعه وجود دارند که کار خیر انجام می‌دهند و به نیازمندان کمک می‌کنند.
عسگریان افزود: امیدوار هستیم سال آینده گزارش‌های بهتری را در حوزه خیرین به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: در حال حاضر ۶۰۰ هزار حامی در سطح کشور داریم و ۳۰۰ هزار یتیم و فرزند محسنین نیز در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ،گفت: سرانه پرداخت به هر یتیم توسط خیرین کمیته امداد ۲۵۰ هزار تومان است و به هر یک از محسنین نیز ۱۱۳ هزار تومان پرداخت می‌شود.
وی افزود: سال گذشته در اوج فشارها، مردم فقط در حوزه ایتام و محسنین خیرین ۷۰۰ میلیارد تومان کمک کردند و این کمک‌ها به صورت ثابت است و ادامه دارد.
عسگریان گفت: امیدواریم یک خیریه بزرگ کشوری داشته باشیم تا بتوانیم جلو تشدید فقر را بگیریم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: رئیس جمهور از کمیته امداد بابت کارآفرینی تقدیر کرد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرد ۴۶۰هزار شغل در سال ۹۷ ایجاد شده است که ۱۳۶ هزار شغل پایدار را کمیته امداد ایجاد کرده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ