ایجاد ۱۲۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۲۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده و میزان اعتبار مشاغل ایجادشده ۱۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد، هدایت صفری گفت: از آغاز امسال تاکنون یک هزار و ۲۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده و میزان اعتبار مشاغل ایجاد شده ۱۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرانه دریافتی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان از محل کمک خیران در ۹ ماه امسال ۲۴۳ هزار تومان بوده و همچنین میانگین طرح محسنین نیز به ۱۶۷ هزار تومان رسیده است.
صفری از اهدای ۶۸۳ فقره کمک‌ هزینه جهیزیه به نوعروسان و فرزندان مددجویان خبر داد و گفت: امسال برای این امر یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان هزینه شد.
وی به مباحث اقتصادی به وجود آمده و نوسانات ارزی اشاره کرد و افزود: چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعین به کمیته امداد می‌شود.
صفری ابراز کرد: همکاری و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجب تسهیل و روان‌سازی در خدمت شده است که جامعه هدف کمیته امداد رادرزمینه‌های اشتغال کمک می‌کند.
فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از خدمات و عملکرد کمیته امداد امام در رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم به‌ویژه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تقدیر کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام وجود در خدمت کمیته امداد و طرح‌های این نهاد مقدس هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ