ایجاد ۱۱۲ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال در خراسان رضوی

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت : ۱۱۲ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ،محمد سنجری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان اظهارکرد : برنامه هدف گذاری شده استان برای ایجاد اشتغال در دومین سال از برنامه توسعه ۱۱۰ هزار اشتغال جدید است که تاکنون ۱۱۲ هزار شغل ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی انجام شده بر اساس تقسیم کار بین ۳۲ دستگاه اجرایی استان بوده است افزود : این فرصت های شغلی توسط دستگاه های اجرایی نظیر بنیاد مسکن، صنعت، معدن و تجارت، فناوری و اطلاعات، راه و شهرسازی، مراکز کاریابی و بنگاههای تولیدی ایجاد شده است.
سنجری تصریح کرد: ۳۴ هزار و ۲۷۲ فرصت شغلی از میزان اشتغالزایی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و۳۰ هزار و ۱۲۴ فرصت شغلی توسط راه و شهرسازی صورت گرفته است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیشترین اشتغالزایی ایجاد شده در سال جاری توسط صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بوده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پنج دستگاه اجرایی بالاترین اشتغالزایی را نسبت به تعهدشان داشته اند که شامل بنیاد مسکن، صنعت و معدن، بیمه سلامت، فرهنگ ارشاد و صندوق کار آفرینی هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:مشهد با ایجاد۶۱ هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی بیشترین اشتغالزایی را در بین شهرستان های استان داشته است.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ