ایجاد طرح توان افزایی و ایجاد فرصت شغلی برای ۳/۵ میلیون زن سرپرست خانوار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و‌ خانواده از اجرای طرح توان‌افزایی و ایجاد فرصت شغلی برای ۳/۵ میلیون زن سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معصومه ابتکار صبح امروز پس از ورود به شهر یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از اورژانس اجتماعی شهر یاسوج بازدید و در جریان خدمت‌رسانی اورژانس قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه در جمع خبرنگاران بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های اورژانس اجتماعی تاکید کرد و‌ گفت: امکانات اورژانس اجتماعی باید قوی‌تر باشد و به وزیر کار کمک می‌کنیم که امکانات بیشتری در اختیار اورژانس اجتماعی قرار داده شود.

ابتکار بیان کرد: دولت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متعددی دارد که مهمترین آن پیشگیری و توان‌افزایی و‌ ارتقا سطح آگاهی از سنین پایین تا خانواده است.

وی با اشاره به همکاری سایر نهادها با دولت گفت: همکاری همه دستگاه‌ها لازم است که سازمان اجتماعی کشور که تحت نظر وزارت کشور قرار دارد و شورای اجتماعی کشور و همه برنامه‌هایی دارند و تقسیم کارهایی انجام گرفته است.

ابتکار با اشاره به ماموریت در حوزه زنان سرپرست خانوار گفت:طبق بند ط ماده ۸۰ ستاد سرپرست خانوار برنامه‌هایی را تدارک دیده و برنامه ملی زنان سرپرست خانوار تدوین شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در این برنامه ملی توان افزایی زنان سرپرست خانوار و ایجاد فرصت شغلی و کارافزینی برای ۳میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانوار دیده شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ