ایجاد زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر در طرح‌های مشاغل خانگی استان سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۱۰۵ طرح تسهیلات مشاغل خانگی در استان دریافت کردند، گفت: با این تسهیلات زمینه اشتغال یک هزار و ۱۸۱ نفر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غنیان پیش از ظهر یک‌شنبه در دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سال جاری سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی تاکنون تعداد یک هزار و ۷۴۰ طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این طرح‌ها مبلغ ۱۵۷ هزار و ۴۶۰ میلیون ریال را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه از تعداد طرح‌های موجود به یک هزار و ۱۰۵ طرح مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت‌شده است، افزود: جمعاً این طرح‌ها ۹۸ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طرح‌های مشاغل خانگی زمینه اشتغال یک هزار و ۱۸۱ نفر را در استان فراهم کردند، ابراز داشت: همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط توانست این میزان اشتغال را به همراه داشته باشند لذا انتظار می‌رود در سال جاری این روند تداوم بیشتری یابد.

غنیان بابیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۱۹۸ طرح در بخش اشتغال روستایی و عشایری به بانک‌ها ارسال‌شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها مبلغی حدود سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۹۹۴ ریال را شامل می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۷۶۵ طرح با مبلغ یک‌میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۶ ریال انعقاد قرارداد شده و به ۷۵۵ طرح به مبلغ یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار و ۷۹۵ ریال به بانک‌ها ارسال‌شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ