ایجاد حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آخرین وضعیت اشتغال طی ۹ ماه اخیر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.
ده درصد آورده زاینده رود سهم چهارمحال و بختیاری استاقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین وضعیت اشتغال طی ۹ ماه اخیر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.


وی با بیان اینکه طبق هدفگذاری‌های تعیین شده در سامانه رصد، مقرر شده است تا امسال ۱۵ هزار و ۶۰۰ شغل در استان ایجاد شود، افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل این مهم در استان محقق شود.
به گفته عباسی، بخش زیادی از مشاغل ایجاد شده در سه حوزه اشتغال روستایی و عشایری، مشاغل خانگی و فراگیر است.

ده درصد آورده زاینده رود سهم چهارمحال و بختیاری است
وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با اشاره به بارندگی‌های اخیر درباره وضعیت آبی زاینده رود گفت: میانگین منابع زاینده رود نسبت به۳۰ سال گذشته از ۲.۲ میلیارد متر مکعب به ۴۰۰ میلیون متر مکعب در سال گذشته کاهش داشته است.ده درصد آورده زاینده رود سهم چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در گذشته از ۲.۲ میلیارد متر مکعب، ۲۳۷ میلیون متر مکعب بوده است، همچنین سال گذشته سهم استان از ۴۰۰ میلیون متر مکعب برابر ۴۰ میلیون متر مکعب بوده است و اکنون هیچ برداشت اضافی در این استان وجود ندارد.

عباسی با بیان اینکه ۹۰ درصد آب زاینده رود از چهارمحال و بختیاری خارج شده و به پایین دست می‌رود، اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری حتی اگر ۱۰ درصد سهم خود را مصرف نکند باز هم مشکل استان پائین دست رفع نمی‌شود.

عباسی در پایان عنوان کرد: تمامی مسئولان، مردم و نمایندگان اقشار مختلف در هر ۲ استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان باید با همدیگر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی وحدت داشته باشند.

 منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ