ایجاد تسهیلات اشتغال روستایی ۷۵۸ فرصت شغلی در رشت

مومنی‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی طی سال گذشته اظهارداشت: ۷۵۸ فرصت شغلی با پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان رشت ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «میرشمس مومنی‌زاده» امروز(شنبه،۷ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری شهرستان با نگاهی گذرا به سال ۹۷گفت: سال گذشته علی‌رغم فراز و نشیب، سختی‌ها و توطئه‌های فراوان دشمنان در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و ایجاد تفرقه میان مردم با ایستادگی مردم که اوج آن راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن بود گذشت.

فرماندار شهرستان رشت ضمن اعلام برقراری خوب نظم و امنیت در سال گذشته اظهار کرد: ضمن قابل قبول بودن نتایج کارها در سال گذشته امسال نیز باید مسائل اقتصادی، اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۳۳جلسه کارگروه اشتغال برگزار شد گفت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و ایجاد ۷۵۸ فرصت شغلی، پرداخت ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در بخش اشتغال فراگیر شهرستان و ایجاد ۳۶۷فرصت شغلی از دستاوردهای کار گروه اشتغال در سال۹۷ بود.

مومنی زاده با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳ جلسه کارگروه بوم‌گردی برگزار شد اعلام کرد: با تصویب ۱۱۳ طرح در کمیته بوم‌گردی ۷۶ طرح به بانک معرفی و ۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از مسئولیت‌های مهم ما در سال ۹۷ تامین مایحتاج مردم بود گفت: با توجه به تحریم‌ها، مشکل‌های اقتصادی و هدف‌گذاری دشمن که ایجاد اختلال در روند مدیریتی نظام بود، نه تنها موفق به انجام این کار نشدند، بلکه علاوه بر آن طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خوبی هم به اجرا در آمد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به گیلان در اواخر سال گذشته گفت: در جریان سفر رئیس جمهوری و جمعی از وزیران شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح هزاران میلیارد تومان پروژه بودیم که در شهرستان رشت با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد تومان ۶۵۱ پروژه افتتاح شد.

مومنی‌زاده با اشاره به سیل که در ابتدای سال جاری شاهد آن بودیم اظهار کرد: ضمن برنامه ریزی در شهرستان برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی سیل موفق به کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده شدیم که براین اساس ۳۱ میلیون تومان کمک نقدی ادارات،هفت کامیون تجهیزات ضروری، ۲۳۰ میلیون تومان کمک توسط کمیته امداد و ۱۶۵ میلیون تومان نیز توسط شهرک‌های صنعتی به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

 منبع : خبرگزاری شبستان 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ