ایجاد بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از ایجاد بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان خبر داد.

حسینی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:در ۷ ماهه نخست سال ۹۰۸ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شده که در این زمینه ۱۶۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات داده شده است.
وی افزود:از این تعداد ۳۰۲ طرح با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال از محل صندوق امداد ولایت و ۶۰۶ طرح با اعتبار ۱۱۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی اجراشده است.
وی افزود:ازاین تعداد ۳۳۴ طرح به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال در نقاط شهری و ۵۷۴ طرح به مبلغ ۹۹ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال در نقاط روستایی انجام شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: ۳۴۴ طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت مجریان زن و ۵۶۴ طرح به مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برای مجریان مرد پرداخت شده است.
وی همچنین در خصوص مشاغل خانگی افزود: ۲۴۹ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال سهم مشاغل خانگی بوده است.
حسینی اظهار کرد:در ۷ ماهه نخست سال ۱۸۷۵ نفردر سطح استان جهت اشتغال آموزش دیدند که از این تعداد به ۶۷۸ نفر آموزش مقدماتی ۳۸۱ نفر آموزش پایدارسازی وتوسعه و ۸۱۶ نفر آموزش مهارتی داده شده است.
وی با بیان اینکه ۲۳۷ نفر از محل اجرای این طرح‌ها به خودکفای رسیده اند بیان کرد: برای این آموزش‌ها مبلغ ۱ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ