ایجاد بیش از ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

مدیرکل سابق بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث اشتغال که یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی است و تاکنون در استان ۲ هزار و ۸۳۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.


به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد میرزایی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، گفت: خدمت کردن در سازمان بهزیستی افتخار است و هر انسانی از بدو تولد تا زمانی که سالمند می‌شود نیازمند خدمات این سازمان است.
مدیرکل سابق بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیشگیری از معلولیت، مسکن مددجویان و اشتغال، سه رویکرد اصلی سازمان بهزیستی است، افزود: در حال حاضر ۷۶ مرکز توانبخشی ارائه خدمت به معلولان در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه در بینایی‌سنجی ۹۸ درصد و در شنوایی‌سنجی ۹۲ درصد غربالگری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، ادامه داد: در ساخت مسکن مددجویان به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی به‌ویژه در مسکن دومعلولی و چندمعلولی جز رتبه‌های برتر کشور هستیم.
میرزایی با تاکید بر اینکه ۹ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در حوزه توانبخشی مستمری‌بگیر بهزیستی هستند، عنوان کرد: بحث اشتغال که یکی دیگر از سیاست‌های سازمان بهزیستی است که تاکنون برای ۲ هزار و ۸۳۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ