ایجاد بیش از یک‌هزار شغل برای مددجویان همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۱۸۵ شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است.

شهرام عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فعالیت‌های واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در هفت ماهه سال ۹۷ جذب تسهیلات از منابع بانکی و داخلی، نظارت بر طرح‌ها، حرفه‌‌آموزی مددجویان و کاریابی بوده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان همدان در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۱۸۵ شغل برای مددجویان ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان افزود: در این زمینه ۱۴۱ میلیارد ریال از منابع بانکی و ۴۹ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال از منابع داخلی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان در زمینه خدماتی و دامداری بوده است، خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال ۲۵ هزار مورد نظارت توسط کارشناسان از طرح‌ها صورت گرفته است.

عابدی تصریح کرد: از ابتدای سال ۳ هزار و ۸۳۶ مورد آموزش به مددجویان ارائه شده که ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشت و بیشتر نیز در زمینه خدماتی بوده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۹۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به یک هزار و ۱۸۵ مددجو پرداخت شده است، گفت: ۴۴۱ مورد از اشتغال ایجاد شده در شهرها و ۷۴۴ مورد در روستاها ایجاد شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ