ایجاد بازار کار برای سربازان مهارت دیده

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی بیان کرد: بیش از ۳۷۰ گواهینامه آموزشی و مهارتی با همکاری مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در جلسه اشتغال، از برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی مهارت آموزی سربازان وظیفه در بخش ICT خبر داد.
وی افزود: در این دوره‌ها بیش از ۳۷۰ گواهینامه آموزشی و مهارتی با همکاری مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعدادی از سربازان مهارت دیده و سربازانی که خدمت سربازی را به اتمام رسانده‌اند به تفکیک رشته تحصیلی اقدام به معرفی آن‌ها به ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی به ویژه مراکز خصوصی که امکان جذب آنها فراهم شده است می‌کند.
بهنیا با اشاره به دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مهارت آموزی سربازان وظیفه برای توانمندسازی و اشتغال پذیری سربازان و جذاب شدن دوران سربازی، گفت: این اداره کل در نظر دارد با همکاری بخش خصوصی از توانمندی‌ها و مهارت‌های سربازان ترخیص شده از خدمت که امکان ورود به بازار کار را دارند، فراهم کند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ