ایجاد اشتغال برای ۳۱۴۷ روستایی در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در قالب اعتبارات اشتغال روستایی برای سه هزار و ۱۴۷ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: در زمینه طرح های خوداشتغالی و اشتغالی، تلاش های خوبی از سوی بهزیستی و کمیته امداد استان اجرا شده و تعداد طرح های اجرا شده فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

وی افزود: تمام مشاغل مربوط به خوداشتغالی برای دریافت تسهیلات نیاز به بیمه تامین اجتماعی نیست و در حال حاضر دو هزار و ۴۰۰ برای دریافت تسیهلات معرفی شده اند.

وی با اظهار اینکه کمترین انحراف را در تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی اجرا شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد در استان شاهد هستیم عنوان کرد:همچنین در زمینه اشتغال روستایی نیز تلاش های خوبی شده است.

مدیرکل تعاون مازندران با عنوان اینکه فراتر از تعهدات نسبت به جذب اعتبارات اشتغال روستایی در استان اقدام کرده ایم گفت: ۱۶۵ میلیارد تومان و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و برای سه هزار و ۱۴۷ نفر شغل ایجاد شده است.

اصغری بیشترین هدف دولت ایجاد اشتغال و انجام طرح های اشتغال روستایی است گفت: برای رسیدن به این هدف باید تک تک طرح ها پایش و بررسی شود.

وی یادآور شد: طرح های زیادی در زمینه اشتغال روستایی ارائه شده است و امیدواریم مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی تخصیص داده شود.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ