اولویت استخدامی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی لرستان مشخص شد

۱ نظر

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان گفت:کسانی که قبل ازسال ۹۲ به طور مستمر تا ۹۷-۹۶ در این راستا فعالیت داشتند در اولویت استخدام هستند.

به گزارش بیان روز،هاشم دالوند معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان در جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی شهرستان پلدختر اظهار داشت:افراد واجد شرایط استخدام به شرط داشتن مدرک حداقل فوق دیپلم در اولویت استخدام نهضت سواد اموزی هستند.
وی بیان کرد:نخستین یادواره ۱۳ شهید سوادآموزی استان لرستان در ۲۰ دی ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.
وی بیان کرد:ما هر چه داریم از شهدا است و در این راستا برای تبیین فرهنگ ایثار وشهادت در بین اقشار مختلف مردم خصوصا نسل جوان بایستی این چنین برنامه های یادواره ای را برگزار کنیم.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان عنوان کرد:توانایی فکری ، انسجام و وحدت بین مسوولان شهرستان پلدختر باعث شده تا جلسات مرتبط با نهضت در شهرستان به صورت منظم برگزار شود.
دالوند گفت:با مدیریت خوب فعالیت های سواد آموزی را در این شهرستان نسبت سایر شهرستان های استان پر رنگتر کرده است.
وی با اشاره به فعالیت نهضت سواد آموزی در استان افزود:چهار مرکز در کاکاوند،هشت مرکز در شهرستان الیگودرز، ۲ مرکز در اشترینان ، یک مرکز در بروجرد ،چهار مرکز در خرم آباد، یک مرکز در کوهدشت و یک مرکز درشهرستان دورود فعالیت می کنند.
این مسئول با بیان اینکه یادگیری و سواد در بدو تولد و خلقت انسان وجود داشته و دارد افزود:با رشد و تکامل انسان تغییر جهت پیدا کرده و امروز باید برای این کار راه نوینی در پیش گرفت و از حالت سنتی آن را خارج کرد.

منبع: بازارکار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اولویت استخدامی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی لرستان مشخص شد

  • م
    مهراب
    ۴ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵
    یعنی چی ...تا حالا میگفتم قبل 92 ..حالا میگن قبل 92 تا 97...جل الخالق

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ