افزون بر ۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد

حیدر ایمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیارد از این تسهیلات به کسب و کارهای خرد و سایر مبلغ جهت اشتغال خانگی به ۲۰ نفر از مددجویان پرداخت شده که دوره بازپرداخت این تسهیلات با کارمزد پایین، پنج ساله می باشد.

وی بیان کرد: این بسته های های حمایتی در جهت فراهم کردن زمینه های اشتغال و فعالیت مولد و پایدار برای خدمت گیرندگان و توانخواهان زیر پوشش بهزیستی، حفظ کرامت انسانی، ایجاد امنیت اجتماعی، روانی، اقتصادی و خودکفایی نسبی جامعه هدف اعطا شد.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل همچنین اضافه کرد: پرداخت ۸۲ میلیون ریال حق بیمه خویش فرمایی به ۱۱ نفر از مددجویان و ۷۳ میلیون ریال جهت بیمه کارفرمایی به هشت نفر دیگر از مددجویان زیر پوشش در سال جاری صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی تعریف شده که شخص کارفرما در صورت بکارگیری افراد معلول می تواند از این حق بیمه پرداختی از سوی بهزیستی بهره مند شود.
به گفته ایمانیان، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۱۸۰ نفر در حوزه اجتماعی از شهرستان آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ