افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در بودجه ۹۸

۲ نظر

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یکی از ویژگی های بودجه امسال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز چهارشنبه ۷ آذر ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه فوق‌العاده دیروز کار رسیدگی به ۲۴ تبصره برنامه بودجه انجام شد و به تصویب رسید، در این ۲۴ تبصره احکامی برای اجرای قانون بودجه ۹۸ مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارقام مربوط به بودجه و جداول تفضیلی روز دوشنبه به تصویب نهایی خواهد رسید تا لایحه بودجه آماده تقدیم به مجلس شود. بودجه شامل سه بخش مصارف، منابع و اهداف است که برای هر کدام از بخش ها تصمیمات مشخص اتخاذ شده است.

نوبخت تصریح کرد: سال ۹۸ سال ویژه است که در واقع به گفته دشمنان تحت ظالمانه ترین و بی رحم ترین تحریم ها هستیم، در مورد دور زدن تحریم ها نمی توانم جزییات را مطرح کنم. سعی بر این است که منابع واهی را در بودجه مد نظر قرار ندهیم تا در تحقق آنها به مشکل بر بخوریم، یکی از ویژگی های بودجه امسال مسئله توجه به معیشت کارمندان دولت است، لذا ۲۰ درصد افزایش حقوق را مد نظر قرار داده ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: هدف از بودجه سال ۹۸ تحقق اهداف در حوزه های رشد، تولید، اشتغال و کاهش فقر مطلق است. قرار است در بخش تولید و اشتغال، هفتاد هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح های عمرانی اختصاص دهیم؛ علاوه بر بحث اشتغال برای کاهش فقر مطلق افزایش ۳ تا ۵ برابری حقوق مستمری بگیران را در دستور کار قرار دادیم و این موضوع در کنار آن سیاست های جبرانی نظیر بسته های حمایتی است.

منبع :  باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار جزئیات بودجه اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در بودجه ۹۸

  • ا
    ابراهیم
    ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶
    سال گذشته هم قرار بود پلکانی باشه و از 6 ماه قبلش گفتن 20 درصد بعد شد 15 بعد شد 12 آخرش هم به همه 6 تا 10 درصد دادن. با مردم باید رو راست بود با دروغ نمیشه مملکت رو اداره کرد. اینقدر که بعضی از مسئولین خودمون به سیستم اقتصادی آسیب میزنن بخدا تحریم ها نمیزنه. اگه خیلی مرد عمل هستید تورم رو کنترل کنید نمیخواد دستمزد افزایش بدید که سال بعد قیمت ها 10 برابر بشه
    • a
      amir
      ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸
      نه 20 درصد سال قبل اجرا شد نه 20 درصد امسال اجرا میشه.نه از افزایش حقوق 20 درصدی خبری شد نه از بسته حمایتی برای کارمندان.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ