افزایش کمک هزینه بیماران خاص و هزینه پرستاری و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مهدی قاسمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد افرادی که جزو بیماران خاص تحت پوشش سازمان بازنشستگی هستند ۶۴۱نفر می باشند و تا کنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به هر کدام از این عزیزان مبلغ دومیلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت می کرد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای داروهای بیماران خاص مبلغ یک میلیون ریال به کمک هزینه این عزیزان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: به آن دسته از بازنشستگانی که کمک هزینه پرستاری دریافت می کنندنیز مبلغ یک میلیون ریال اضافه شد تا این عزیزان را بتوانیم در پرداخت هزینه های درمان بیماری ها و پرستاری بیش از گذشته یاری نماییم.

وی همچنین از دیگر مصوبات جلسه هیئت مدیره سازمان خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیون ریال نیز به سقف دریافتی بازنشستگان دارای معلولیت اضافه شد تا این عزیزان نیز بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

قاسمی در ادامه بیان کرد:هیئت مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران همواره برای ارتقای سطح معیشت و زندگی بازنشستگان شهرداری تهران تلاش کرده، بر این اساس در آخرین مصوبه هیئت مدیره سازمان مقرر شد یارانه مسکن هر خانوار بازنشسته شهرداری تهران نیز مبلغ پانصد هزار ریال افزایش پیدا کند.

قاسمی اضافه کرد:مبالغ افزایش یافته درفیش حقوقی آبان ماه بازنشستگان گرانقدر شهرداری تهران اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ