افزایش وام اشتغال مددجویان تا ۵۰ میلیون تومان

۳ نظر

میرشکار گفت: سرانه تسهلات اشتغال آفرینی با عنوان تبصره ماده ۱۶ در سال های گذشته ۲۰ میلیون تومان بود که این رقم به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

«اکبر میرشکار» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گفت: در راستای تسهیلات اشتغالزایی تلاش هایی صورت گرفته که ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهمیه ابلاغی استان در این رابطه، جذب و پرداخت صد در صدی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم ادامه داد: سال گذشته ۳ هزار و ۳۹۶ تفر برای دریافت تسهیلات اشتغال ثبت نام کردند که هزار و ۵۷۰ نفر شرایط دریافت تسهیلات را داشتند که از این تعداد موفق به پرداخت تسهیلات اشتغال به هزار و ۱۸۰ نفر شدیم.

وی گفت: سرانه تسهلات اشتغال آفرینی با عنوان تبصره ماده ۱۶ در سال های گذشته ۲۰ میلیون تومان بود که این رقم به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

میرشکار با اشاره به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۲۴۰ نفر برای دریافت این تسهیلات اعلام آمادگی کرده بودند که ۷۵ درصد از آنها برای توسعه و احداث واحدهای دامداری بود.

منبع : خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای افزایش وام اشتغال مددجویان تا ۵۰ میلیون تومان

  • ج
    جلال
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶
    سلام وقت بخیر سوالی داشتم در مورد شرایط دریافت وام روستایی آشتغال زایی.در استان گیلان سکونت دارم چند ماهی میشه از شهر به روستا اومدیم و اینجا زندگی میکنیم با 15 میلیون تومان سرمایه ای که داشتم مغازه خوراک و طیور باز کردم الان میخام یکم کارمو گسترش بدم و اینجا یک جایی برای پرورش چند تا دام درست کنم میخواستم ببینم میتونم وام روستایی اشتغال زایی دریافت کنم؟ممنون
    • س
      سحر
      ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶
      جهت گرفتن وام باید به کدام بانک مراجعه کرد در شهر اصفهان
      • ع
        علی شکری
        ۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۰
        باسلام ازمشهدمزاحم میشم بانکهای دارای اعتبارپرداخت وام اشتغالزایی 50میلیون تومنی کمیته امدادرامیخواستم معرفی نماییدباتشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ