اعلام نتایج اولیه آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری تا پایان سال

۱ نظر

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از شرکت ۱۸ هزار نفر در دو آزمون سراسری خبر داد و اعلام کرد: آزمون های داوری و میانجیگری و جامع کارکنان توسعه حل اختلاف قوه قضائیه به صورت همزمان در استان های سراسر کشور برگزار شد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از شرکت ۱۸ هزار نفر در دو آزمون سراسری خبر داد و اعلام کرد: آزمون های داوری و میانجیگری و جامع کارکنان توسعه حل اختلاف قوه قضائیه به صورت همزمان در استان های سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش بازارکار، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: نتایج دو آزمون بزرگ و سراسری شامل آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری قبل از سال ۱۴۰۲ (همین ماه) اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون ها دانش آموختگان رشته های حقوق، فقه و اصول و معارف اسلامی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و علوم تربیتی و طلاب دینی در این دو آزمون شرکت کردند خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ هزار نفر در این دو آزمون شرکت کردند و نتایج آزمون تا پایان اسفند ماه سال جاری اعلام می شود.
عبدی پور افزود: هدف از آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف، ارزیابی سطح علمی کارکنان شورای حل اختلاف می باشد که باید حداقل، موفق به اخذ معدل ۱۲ گردند.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آزمون متقاضیان امر داوری و میانجیگری اشاره و یادآور شد: متقاضیان برای اخذ پروانه و مجوز تاسیس موسسات داوری و میانجیگری در این آزمون شرکت کردند؛ موسسات داوری، در امور حقوقی و موسسات میانجیگری در امور کیفری به حل و فصل دعاوی خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ با اشاره به اینکه بر اساس «بند الف از ماده ۱۱۶ قانون برنامه ششم توسعه کشور» قوه قضاییه مکلف شده است که با توسعه نهاد‌های داوری از ظرفیت آن‌ها استفاده کند، همچنین در سند تحول قضایی نیز ارتقای نظام داوری و میانجی‌گری و جذب داور‌ها و میانجی‌گر‌های نخبه و آموزش و حمایت از آنان مدنظر قوه قضاییه بوده است.

منبع : بازار کار

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اعلام نتایج اولیه آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری تا پایان سال

  • ا
    اصغر غلامحسینی
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
    خوب بود

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ