اعلام نتایج استخدام قوه قضاییه

۴۵۵۴۵۰ نظر

اعلام نتایج استخدام قوه قضاییه

متقاضیان محترم، در این صفحه تمام اخبار پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه اطلاع رسانی می‌شود. اگر شما هم از شرکت کنندگان آزمون استخدامی قوه قضاییه بوده‌اید می‌توانید تمامی اخبار مربوطه را در این صفحه پیگیری نمایید.

 

خبر ۲ آبان ۱۴۰۱ -اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه

اطلاعیه های اعلام نتایج استخدام قوه قضاییه سال ۱۴۰۰

 اعلام نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درخصوص اعلام نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.
شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در بخش «نتیجه نهایی آزمون کتبی» کارنامه آنان، عبارت «دعوت به مرحله بررسی مدارک» را ملاحظه می‌کنند، به عنوان پذیرفته‌شده مرحله آزمون کتبی شناخته شده و زمان و مکان مرحله بررسی مدارک آنان، توسط قوه قضائیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تذکرات مهم:
۱- معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند.
۲- این مرحله صرفا جهت بررسی اطلاعـات خود اظهـاری داوطلبان و مدارک آن‌ها و افراد واجد شرایط بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون می‌باشد.
۳- چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود.

در خاتمه اضافه می‌نماید که هر گونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه ایشان صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری(بخش درخواست‌ها)، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir انجام می‌شود، لذا داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به مراکز جهاد دانشگاهی و دادگستری کل استان‌ها خودداری نمایند.
شایان ذکر است بخش درخواست‌ها(از جمله بررسی اعتراضات) از روز یکشنبه ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ فعال می‌باشد.
ضمنا به اطلاع می‌رساند سایر مراحل آزمون از جمله بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته‌شدگان بر عهده قوه قضائیه می‌باشد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام قوه قضاییه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!



سوالات متداول استخدام قوه قضاییه
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۵۵٬۴۵۰ نظر برای استخدام قوه قضاییه (خبر جدید)

  • ع
    عرفان
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۴۱
    سلام وقت بخیر کسی هست اینجا متصدی امور مالی و یا حسابداری قوه قضاییه قبول شده باشه در مورد آرمون سوال داشتم؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ