اعلام برنامه زمانبندی تحویل مدارک استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اطلاعیه ۲۰ مهر ۹۶ - اطلاعیه مهم به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، خسروی اظهار د اشت: به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶ می رساند در صورت دریافت فرم معرفی به مصاحبه از کارگروه بررسی مدارک؛ بمنظور بهره مندی از امتیازات مربوطه در مصاحبه تخصصی لازم است در صورت گذراندن دوره یا انجام فعالیت هایی به شرح موارد ذیل؛ با در دست داشتن اصل و یک نسخه تصویر مستندات آن در جلسه مصاحبه حضور بهم رسانند.

دوره ها:

- مهارت های فناوری اطلاعات در آموزش

-  نرم افزارهای تخصصی مرتبط با رشته شغلی

فعالیت ها:

– تالیف، تحقیق و یا ترجمه مرتبط با رشته شغلی

- تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی


اطلاعیه ۱۸ مهر ۹۶ - مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶ از ۲۲ مهر آغاز می شود رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل گفت: مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۹۶ از تاریخ ۲۲ مهر آغاز می شود . به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا خسروی اظهار کرد: مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش سال ۹۶ که مدارک آنها به تایید کارگروه بررسی مدارک رسیده، از تاریخ ۲۲ مهر آغاز و تا ۲۷ مهر ادامه خواهد یافت .
تاریخ روز دارندگان معرفی نامه جهت حضوردر مصاحبه
۹۶/۷/۲۲ شنبه سراوان- بم پشت – مهرستان- سیب سوران-جالق
۹۶/۷/۲۳ یکشنبه چابهار – نیکشهر- دشتیاری-کنارک-قصرقند-بنت
۹۶/۷/۲۴ دوشنبه ایرانشهر-دلگان-فنوج-لاشار-بمپور-بزمان– راسک – سرباز
۹۶/۷/۲۵ سه شنبه زابل – نیمروز – بنجار – زهک – هیرمند – هامون
۹۶/۷/۲۶ چهارشنبه زاهدان – میرجاوه – نصرت آباد – عشایر- خاش – نوک آباد
۹۶/۷/۲۷ پنجشنبه ویژه داوطلبان تمامی قطب ها که به هر دلیل نتوانسته اند در موعد مقرر در مرکز مصاحبه حاضر شوند
وی افزود : تاریخ انجام فرآیند مصاحبه برای داوطلبان هر یک از قطب های استان مطابق جدول ذیل می باشد. رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل خاطر نشان کرد: داوطلبان بایستی ابتدا به منظور بررسی ویژگی های جسمانی و انجام معاینات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان واقع در زاهدان - خیابان شهید قلنبر و پس از آن به مرکز مجری مصاحبه مراجعه نمایند. خسروی تصریح کرد: مکان مصاحبه ی خواهران و برادران، مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان واقع در زاهدان – خیابان دانشگاه – کوچه اوقاف جنب پردیس رسالت خواهد بود .

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۱۲ مهر ۹۶ - کارشناسی استخدام اداره کل در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام سال ۱۳۹۶ اطلاعیه ای صادر نمود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، جهانتیغ اظهار داشت: بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیتآزمون استخدام مورخ ۹۶/۶/۳ آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند به منظور بررسی و تحویل مدارک،با در دست داشتن مدارک مشروحه زیر ، طبق جدول زمان بندی در محل های مشخص شده حضور بهم رسانند. توجه : عدم مراجعه افراد به منزله انصراف خواهد بود مدارک لازم : پرینت کارنامه آزمون استخدامی از سایت سازمان سنجش دو قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده) اصل شناسنامه ویک برگ تصویرازتمام صفحات آن اصل کارت ملی ویک برگ تصویرپشت وروی آن اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران) مدرک تحصیلی شامل : یکی از موارد ذیل کفایت می کند : (افرادی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت نموده اند ارائه مدرک کارشناسی نیز الزامی است) اصل دانشنامه یاگواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن دارا بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای افرادی که با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل گواهی انشایی فراغت از تحصیل معتبر از دانشگاه مربوطه که رشته و مدرک تحصیلی ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل در آن قید شده باشد . (مختص دانشجویانی که جدیداً فارغ التحصیل شده و گواهی موقت آنان صادر نشده است) اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین اصل معرفی نامه برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند اصل سوابق خدمت غیررسمی وتمام وقت دردستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. اصل و تصویر مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور(یکی از موارد ده گانه مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی). مجدداً یادآور می شود تمامی ظرفیت های استخدامی استان مربوط به نیروهای بومی شهرستان می باشد. یک عدد پوشه (ترجیحاً برادران رنگ آبی و خواهران رنگ قرمز) قابل ذکر است متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با مدارک خواسته شده (مدرک تحصیلی ، بومی ، سهمیه و...) ، قبل از عزیمت به مکان اعلام شده با شماره تلفن ۳۳۴۵۳۳۹۵ – ۰۵۴ کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تماس حاصل نمایند؛ توجه: زمان و مکان انجام مصاحبه متعاقباً از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس sb.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد. برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک
تاریخ روز پذیرفته شدگان کد رشته شغلی در  قطب مکان بررسی مدارک
۹۶/۷/۱۵ شنبه سراوان- بم پشت – مهرستان- سیب سوران-جالق سالن اجتماعات اداره سراوان
۹۶/۷/۱۶ یکشنبه سراوان- بم پشت – مهرستان- سیب سوران-جالق سالن اجتماعات اداره سراوان
۹۶/۷/۱۷ دوشنبه چابهار – نیکشهر- دشتیاری-کنارک-قصرقند-بنت سالن اجتماعات خانه معلم چابهار
۹۶/۷/۱۸ سه شنبه چابهار – نیکشهر- دشتیاری-کنارک-قصرقند-بنت سالن اجتماعات خانه معلم چابهار
۹۶/۷/۱۹ چهارشنبه ایرانشهر-دلگان-فنوج-لاشار-بمپور-بزمان – راسک – سرباز - سالن اجتماعات خانه معلم ایرانشهر
۹۶/۷/۲۰ پنجشنبه ایرانشهر-دلگان-فنوج-لاشار-بمپور-بزمان – راسک – سرباز - سالن اجتماعات خانه معلم ایرانشهر
۹۶/۷/۲۲ شنبه زابل – نیمروز – بنجار – زهک – هیرمند – هامون - سالن اجتماعات خانه معلم زابل
۹۶/۷/۲۳ یکشنبه زابل – نیمروز – بنجار – زهک – هیرمند – هامون - سالن اجتماعات خانه معلم زابل
۹۶/۷/۲۴ دوشنبه زاهدان – میرجاوه – نصرت آباد – عشایر- خاش – نوک آباد اردوگاه فاطمه الزهراء(س)زاهدان
۹۶/۷/۲۵ سه شنبه زاهدان – میرجاوه – نصرت آباد – عشایر- خاش – نوک آباد اردوگاه فاطمه الزهراء(س)زاهدان

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ