اعطای وام ۳۰۰ میلیون ریالی با سود ۳ درصد به روستائیان برای اشتغال

۶ نظر
خبرگزاری فارس: فرماندار هشترود از اعطای وام ۳۰۰ میلیون ریالی با سود ۳ درصد به روستائیان برای اشتغال خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حسن مستفید ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود اظهار داشت: برای اشتعال روستائیان وام ۳۰۰ میلیون ریالی با سود ۳ درصد به روستائیان داده خواهد شد. وی گفت: هر شرکتی که به عنوان کارگاه تولیدی در روستاها تاسیس شود و اشتغالزایی کند می‌تواند از این وام بهره‌مند شود. مستفید در ادامه اظهار داشت: امسال همچنین با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به ۴۸ روستای این شهرستان آبرسانی خواهد شد. وی افزود : با آبرسانی به این روستاها جمعیت بیش از ۱۱ هزار نفر از روستائیان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد. مستفید همچنین از صرف اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به شهرک پروفسور هشترودی خبر داد و گفت: اکنون تمام زیرساخت‌های این شهرک تمام شده و آماده برای سرمایه‌گذاری است. حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز در این جلسه از عقیم ماندن فرمایشات رهبری در مورد فرهنگ و اقتصاد توسط مسوولان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاکنون فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ و اقتصاد عملیاتی نشده است. وی گفت: طیف خاص و ویژه تمام سیاست‌هایی دولت‌ها را اجرا می‌کنند و به شکل خاص و زیرکانه اجازه پیاده‌سازی فرامین رهبری را نمی‌دهند. وی با اشاره به اینکه اقتصاد کلان کشور در دست افراد و طیف خاصی است گفت: عده‌ای می‌خواهند اقتصاد لیبرالی در کشور حاکم باشد و نمی‌گذارند اقتصاد در خدمت به مردم باشد. در این جلسه با حکم وزیر کشور غلامعلی محمدزاده به عنوان بخشدار بخش مرکزی هشترود معرفی و ازخدمات دوساله محمدرضا سلیم‌پور تجلیل شد. محمد‌زاده یکی از آزادگان سرافراز بوده که دارای فوق لیسانس اقتصاد بوده و ۲۵ سال سابقه کارمندی فرمانداری هشترود است. سلیم‌پور نیز به عنوان بخشدار خواجه هریس معرفی شد.

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای اعطای وام ۳۰۰ میلیون ریالی با سود ۳ درصد به روستائیان برای اشتغال

  • م
    مهدی
    ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰
    سلام، بنده از روستا های اطراف دورود لرستان مزاحم میشم،سوالم اینه که چند سال هست میخوام یه وام برای خرید دام بگیرم ولی با وجود این همه تسهیلات میگن نیست ،یا چیزی ابلاغ نشده،خیلی ممنونم،لطفا راهنمایی کنین؟
    • ن
      ندا
      ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۰:۱۴
      سلام وقتتون بخیر،،،،ما روستایی هستیم وبه شورا محل مراجعه کردیم گفتن وامی تعلق نمیگیره...اگه شرایط کارروستا اینطوری پیش بره باید نقل مکان کنیم چون واقعا شرایط کارسخته تو روستا....من باید به کجا مراجعه کنم ؟
      • س
        سیدشریف احمدحسینی
        ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱
        من ازاستان سیستان بلوچستانم چگونه وبه چه طریقی میتوانم این وام خوداشتغالی رادریافت کنم لطفاکمک وراهنمایی ام کنید.
        • س
          سام
          ۳ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۴۹
          الکیه نمیدن
          • ح
            حسن
            ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲
            بخدا نمیدن چون اینقدر راه رو پر پیچ و خم کردند کار آفرین انگیزه براش نمانده که بیاد وارد میدان بشه اگه هم بشه وسط کار خسته بر میگرده خانه با کلی شرمندگی چون این بلا سر من پارسال آمد آخرش مسئولین کم آوردند گفتند اعتبار نداریم اگه اعتبار نداشتین اولش میگفتین ما دو ماهی سرگردان نمیشدیم با کلی خرج کرد اداری و نامه نگاری
            • ر
              رضا
              ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲
              من 40 سالمه ولی تاکنون وام نتونستم بگیرم کم کم به این نتیجه رسیدم نکنه من بچه کابل هستم و خودم نمیدونم!!!

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ