اعطای دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پارسیانی

دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار در هفت‌ماهه سال جاری به مددجویان پارسیانی اختصاص‌یافته که از این رقم ۷۵۰ میلیون تومان ویژه طرح‌های اشتغال روستایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گزارشی از برنامه‌های امسال این نهاد را در جهت ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محسن نصرتی، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار در هفت‌ماهه سال جاری به مددجویان پارسیانی اختصاص‌یافته که از این رقم ۷۵۰ میلیون تومان ویژه طرح‌های اشتغال روستایی بوده است.

وی با اشاره به ایجاد ۱۱۰ فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت طی هفت‌ماهه سال جاری، تاکید کرد: توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، مهم‌ترین برنامه کمیته امداد است که با همکاری بانک‌های عامل، زمینه ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان را فراهم نماییم.

نصرتی بابیان اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده درزمینهٔ های کشاورزی. صنایع‌دستی. دامداری و خدماتی بوده است ادامه داد: مددجویان متقاضی طرح‌های اشتغال در صورت نداشتن مهارت کافی جهت راه‌اندازی کسب‌وکار خویش می‌توانند با معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از این مهارت‌ها بهره‌مند کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۸۰ نفر از متقاضیان شرکت در دوره آموزشی در دوره‌های مهارتی بلندمدت این نهاد شرکت کردند.

منبع : خبرگزاری برنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ