اعطای تسهیلات ویژه اشتغال زایی جوانان

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور: تسهیلات ویژه اشتغال زایی به جوانان بویژه جوانان روستایی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، این خبر در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهاباد مطرح شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از نماینگان جوانان و سمن ها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهاباد برگزار شد مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه فراهم کردن بستر اشتغالزایی برای جوانان تضمین پیشرفت و ترقی کشور در بخش های مختلف است گفت:در زمینه ایجاد اشتغال به جوانان بویژه جوانان روستایی تسهیلات تا سقف ۱۰۰میلیون تومان داده می شود.

محدث درادامه با بیان اینکه مشارکت های اجتماعی راه حل بسیاری از مشکلات کنونی است اضافه کرد:تفاهم نامه ای با ستاد نیروهی مسلح امضا شده که طبق آن جوانانی که در سمن ها فعالیت دارند و سابقه خدمت داشته باشند شش ماه از خدمت آنها کسر می شود.

وی همچنین تصریح کرد: کشور در شرایط کنونی نیاز به تحرک مدیریتی دارد که این نیاز با مدیریت جوانان که تشنه تحرک و پیشرفت هستند حل می شود.

در این نشست امام حمعه مهاباد هم با اشاره به اینکه بیکاری بزرگترین تهدید برای جوانان و جامعه اسلامی است گفت: می توان از جوانان دنیایی از پیشرفت و ترقی را انتظار داشت به شرطی که بستر برای آنها فراهم شود و به توانایی آنان باور داشت.

ماموستا عبدالسلام امامی نقش جوانان را در پیروزی جنگ تحمیلی و پیشرفت در عرصه های مختلف جهانی را قابل تحسین دانست که هیچ وقت فراموش نمی شوند.

شجاعی فرماندار مهاباد با ارائه آماری از وضعیت مطلوب فرهنگی شهرستان مهاباد در مقایسه با شهرستان های دیگر که نقش جوانان در این امر کلیدی بوده است محور اصلی این نشست را آشنایی هر چه بیشتر با خواسته های جوانان و هماهنگی بیشتر سمن ها و مسئولان برای حل مشکلات و خواسته های آنان دانست و گفت: خروجی این جلسات باید مصوبات عملی به دنبال داشته باشد و با هماهنگی و وحدت برای حل مشکلات گام برداریم.

در ادامه حاضرین این جلسه هم به بیان برخی از مشکلات جوانان و ارائه راهکارهایی برای حل آن پرداختند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ