اعطای تسهیلات مشاغل خانگی از آذرماه در اردبیل

 در ۶ ماهه نخست امسال بیش از هزار و ۶۰۰ بافنده فرش دست بافت در استان اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: امسال برای بافندگان فرش در استان ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

عاملی از تصویب طرح احداث ۵ مجتمع قالی بافی در سراسر استان در سال ۹۷ در کارگروه اشتغال پایدار استان خبر داد و افزود: از آذرماه امسال افراد و طرح های دارای شرایط و اولویت برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی شهری و روستایی به بانک های عامل استان معرفی خواهند شد تا نسبت به اخذ تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی از آذرماه در اردبیلوی اضافه کرد : تاکنون ۶۷۲ نفر بافنده مستقل که ساکن دایمی مناطق روستایی و عشایری در استان هستند ، موفق به اخذ مبلغ ۶۷ میلیون و ۲۰۰ ریال تسهیلات کم بهره و یارانه دار دولتی شده اند .
عاملی تصریح کرد : در سطح مناطق شهری سراسر استان ۹۹۸ نفر بافنده فرش دستباف در قالب طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی به صورت مستقل و انفرادی، برای دریافت تسهیلات به میزان ۷۸میلیون و ۷۵۰ هزار ریال براساس قرارداد ها و تفاهم نامه های منعقده به بانک های عامل معرفی شده اند .

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ