اعزام نیروی کار ماهر ایرانی به عمان

۱۶۰ نظر
خبرگزاری مهر : علی ربیعی و عبدالله بن‌ناصر عبدالله البکری، وزیر نیروی کار عمان در حاشیه سومین روز از شانزدهمین نشست سه‌جانبه منطقه‌ای آسیا و اقیانوس آرام سازمان بین‌المللی کار، تسهیل شرایط برای ورود بنگاههای اقتصادی و سرمایه‌گذاران ایرانی به این کشور را مورد تاکید قرار دادند. همکاری‌های دوجانبه در عرصه سازمان‌های بین‌المللی و حمایت دو کشور از مواضع یکدیگر در این سازمانها از محورهایی بود که از سوی دو وزیر ایرانی و عمانی مورد تاکید قرار گرفت؛ این در شرایطی است که اعزام نیروی کار ماهر ایرانی در حوزه‌های گردشگری، معدن، صنعت، شیلات و حمل و نقل از محورهایی بود که دو طرف در مورد آن به توافق رسیدند. در این دیدار، وزیر نیروی انسانی عمان از آموزش نیروی کار این کشور توسط ایران استقبال کرد و توسعه مهارت‌های آموزشی و تربیت مربی موردنیاز عمان توسط ایران مورد توافق قرار گرفت. گشودن دروازه‌های عمان به روی شرکت‌ها و بنگاههای اقتصادی و سرمایه‌گذاران ایران از دیگر محورهای مذاکرات مقام‌های بلندپایه دو کشور در این دیدار و مذاکرات بود. در این دیدار، دو طرف خواستار تشکیل کمیته‌های فنی برای اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه منعقدشده بین ایران و عمان شدند و بر تشکیل سریعتر این کمیته‌ها تاکید کردند

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال و استخدام در خارج کشوراینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۰ نظر برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی به عمان

  • ی
    یوسف بهرامی
    ۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۱
    سلام من اپراتور تاور کرین هستم چطوری میتونم در عمان کار پیدا کنم
    • ا
      امید نادری پروچ
      ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴
      جوشکار co2 هستم با سابقه 15 سال
      با مدرک
      ساکن تهران
      جویای کار درکشور عمان هستم
      مجرد
      • پشتیبان سه
        ۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۷
        کاربرعزیز
        این آگهی منقضی شده است ، برای اطلاع از آگهی های استخدامی متناسب با رشته،جنسیت،موقعیت شغلی در شهر خود در سایت ثبت نام نمایید.
        با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ