اطلاعیه زمان برگزاری آزمون عملی استخدام آتش نشانی اصفهان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علی اصغر ذاکری، در ارتباط با آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی اظهار داشت: این آزمون ۱۸ مردادماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد ۸ هزار و ۴۲۴ نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون در بازه زمانی۱۲ تا ۱۹ تیرماه ثبت نام کردند.

مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان عنوان کرد: با توجه به اینکه این آزمون در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می شود پذیرفته شدگان کتبی به منظور شرکت در آزمون عملی مشاغل عملیاتی آتش نشانی در روزهای ۲۰ آبان ماه (خواهران) و ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه (برادران) در شهر اصفهان حضور خواهد یافت.

وی اضافه کرد: لیست تفکیک اسامی و مکان برگزاری آزمون علمی در اصفهان متعاقباً در همین سایت اطلاع رسانی می گردد.

ذاکری یادآور شد: پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت که از طریق سامانه جهاد دانشگاهی به ایشان اطلاع رسانی گردیده است در روز چهارشنبه مورخ ۱/۸/۹۸ مدارک اعلام شده در سایت آزمون جهاد دانشگاهی را از ساعت ۸ الی ۱۲ را به نشانی اصفهان میدان امام حسین (ع) (دروازه دولت) خیابان باغ گلدسته استانداری اصفهان دفتر امورشهری و شوراها اتاق شماره ۳۸ ارائه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی داوطلبان برای آزمون عملی هیچگونه حقی برای استخدام افراد ایجاد نمی کند از سوی دیگر عدم مراجعه داوطلبان در زمان و مکان مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهدداشت.

منبع: سایت استانداری اصفهان

برای مشاهده صفحه استخدام آتش نشانی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ