اصلاح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

۲ نظر

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، استفاده از ظرفیت جوانان را از شعاری بودن خارج می‌سازد تاکید کرد تحقق این مهم راهی به سوی پیشرفت کشور خواهد بود.


روح الله حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی مثبت از موافقت نمایندگان با اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان گفت:این طرح از این جهت دارای اهمیت بوده که تامین منافع عمومی را در بر دارد، ضمن اینکه نمایندگان مجلس بارها در نطق‌های خود به این مهم اشاره کرده‌اند که باید از ظرفیت جوانان برای سمت‌های مدیریتی کشور استفاده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای بکارگیری جوانان نباید به شعار بسنده کرد ادامه داد: امیدوارم که این طرح در شورای نگهبان هم تایید شود و هیات دولت نیز از این تصمیم مجلس تمکین کند تا در پی اجرای این طرح بتوانیم از ظرفیت جوانان نخبه کشور استفاده کنیم تا با فعالیت در هر سمتی، منشا خیر و برکت برای کشور قرار گیرند.

وی در بیان تاثیر بکارگیری جوانان در سمت‌های مختلف مدیریتی در رفع مشکلات کشور تصریح کرد: آنچه مسلم است یک فرد بازنشسته انگیزه‌ای برای پیشرفت ندارد و بعد از ۳۰ سال خدمت کردن تنها در پی دریافت حقوق و مزایا است، اما جوانان برای پیشرفت انگیزه دارند و قطعا به دنبال بررسی مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها خواهند بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: اگر دولت از ظرفیت جوانان نخبه در بدنه مدیریتی دولت استفاده کند، قطعا روح جدیدی در ادارات و وزارتخانه‌های دولتی دمیده می‌شود، ضمن اینکه تاکید مسئولان بر ضرورت حمایت از جوانان عملیاتی شده و فرصتی فراهم می‌شود که نیروی جوان بتواند خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات برساند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته در کنار بهره‌مندی از ظرفیت نیروی جوان کشور باید از تجربیات نیروهای بازنشسته هم استفاده شود، کما اینکه در تمام کشورهای اروپایی از نیروهای بازنشسته به عنوان مشاور استفاده می‌شود، بنابراین ما هم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از ظرفیت هر دو قشر جوان و بازنشسته استفاده شود.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

 برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اصلاح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

  • م
    مجید گیلانی
    ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۷
    فقط میخواهم بدانم که آیا با این بخشنامه جدید کسانی کمتر از سی سال خدمت کرده اند میتوانند به خدمت برگردند. یا نه. چون من اکنون46سال دارم. انشاءالله ک با بازگشت بکار افرادی مثل من موافقت شود. ب امید حق
    • م
      مجید گیلانی
      ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۲
      من رزمنده و جانباز هستم سال 93با26سال سابقه خدمت در سن42سالگی بازنشست پیش از موعد شدم و اکنون پشیمانم.چون هیچ حرفه ای و شغل دومی ندارم.از بیکاری زیاد خسته شدم برای اعاده به خدمت ازسال 95 مدارکم را از شهرستان تکمیل کردم و اَستان هم موافقت کرده الان پرونده تهران و منتظرم ک بدانم آیا به خدمت گرفته میشوم حداقل 4سال باقیمانده تا 30سال را خدمت کنم. ممنون از لطف شما

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ