اصلاح ساعات کاری ادارات

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش ۱۱ درصدی مصرف برق در استان خبر داد و گفت: با ادارات و ارگان هایی که بیش از حد برق مصرف می کنند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد رحمتی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در تبریز با بیان اینکه برخی از دستگاه ها با تولید ارز دیجیتال برق زیادی مصرف می کنند، افزود: با این ارگان ها و دستگاه ها به شدت برخورد می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این میزان افزایش برق جای تامل دارد، گفت: نباید از الگوی مصرف تجاوز کرد، باید همه مردم و مسئولان برای کاهش مصرف برق تلاش کنند.

رحمتی با اشاره به اینکه مصرف برق استان ۱۱ درصد افزایش دارد، گفت: این افزایش، نزدیک به ۴ برابر حد استاندارد است که باید بررسی شود.

وی با انتقاد از اینکه باید ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات از طریق انرژی پاک تولید می‌شد ولی متاسفانه ادارات به این سمت نرفتند، گفت: ادارات می‌توانستند با سرمایه‌گذاری اندک، بخشی از برق مورد نیاز خود را تامین کنند ولی حالا باید با تعرفه آزاد برق خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از کمبود برق به دلیل بارش‌های خوب سال جاری از محل نیروگاه های برق آبی تامین می‌شود، ابراز داشت: اگر مصرف به این اندازه افزایش یابد مشکلات زیادی برای تامین برق خواهیم داشت.

وی به اصلاح ساعات کاری ادارات نیز اشاره کرد و گفت: اگر مصرف برق بالا رود تصمیماتی نیز در خصوص اصلاح ساعات کاری و جابه‌جایی ساعات اوج مصرف برق خواهیم گرفت.

 منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ