اصلاح امور اداری کشور یکی از برنامه های سازمان امور استخدامی است

رئیس سازمان اموری استخدامی و اداری کشور گفت: یکی از برنامه های اصلی این سازمان، اصلاح امور اداری در کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی مهر، انصاری رئیس سازمان اموری استخدامی و اداری کشور در آئین تقدیر از ۲۷ اداره کل برتر استانی بهزیستی در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: نظام اداری کشور در سه سطح با مسائل مختلفی روبروست که از آن جمله می توان به تبیین ماموریت ها، روش انجام ماموریت های دولتی و همچنین ارتباط با مردم اشاره کرد.

وی تاکید کرد: در بخش سطح یک (تبیین ماموریت ها) باید حدود و مداخلات دولت در اداره کشور مشخص شود و این در حالی است که بیش از سه دهه است که دولت در این بخش درگیر است.

وی با بیان اینکه باید بخش قابل توجهی از کارها از حیطه و تصدی گری دولت خارج شود، افزود: این موضوعی است که از سالهای گذشته غفلت شده ولی آنچه مسلم است این است که دولت در جمهوری اسلامی نسبت به سایر دولت ها در کشورهای مختلف در امور تصدی گری فعال تر بوده است.

انصاری تصریح کرد: توقعات مردم از دولت بسیار بالاست و مردم انتظارات زیادی از دولت در حوزه های مختلف دارند که باید در این زمینه شفاف سازی شود.

رئیس سازمان اموری استخدامی و اداری کشور یادآور شد: یکی از برنامه های اصلی ما در سازمان مربوطه، اصلاح ساختار نظام اداری کشور است که در این زمینه نیز برنامه هایی را تهیه کرده ایم.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ