اشتغال ۹۰۰ نفر با دریافت تسهیلات فراگیر روستایی

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر ۹۰۰ نفر از روستاییان کهگیلویه وبویراحمد را مشغول به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، اشتغالزایی ۹۰۰ نفر با پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر روستاییمعدن و تجارت استان گفت: ازابتدای امسال تاکنون ۳۰۷ طرح و واحد صنفی برای ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.
طا‌ها شایان مبلغ تسهیلات پرداختی را ۲۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تاکنون ۲۲۸ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.
وی گفت:این طرح‌ها در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و معدنی، تولید محصولات چوبی، چرم و تولید پوشاک است.
شایان اضافه کرد: سامانه بهین یاب نیز به آدرس "www.behinyab.ir" برای نام نویسی صنعت گران و صاحبان طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت کاری ومتقاضیان سرمایه در گردش فعال است.
رییس اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از نظارت مستمر کارشناسان سازمان صنعت و معدن بر دریافت‌ها و هزینه کرد تسهیلات این طرح‌های خبرداد و گفت: کسانی که شرایط گرفتن تسهیلات فراگیر و توسعه پایدار روستایی را دارند می‌توانند از طریق سامانه کارا ثبت نام و درصورت داشتن هر گونه ابهامی، به اداره طرح‌ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و در شهرستان‌ها به کارشناس مربوط مراجعه کنند.

منبع : خبرگزاری صدا وسیما

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ