اشتغال ۳۴ هزار نفر در گلخانه‌های استان اصفهان

مدیر امور باغبانی اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان از اشتغالزایی بیش از ۳۴ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در گلخانه‌های استان خبرداد.

احمدرضا رییس‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از شهرستان دهاقان اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به گلخانه‌ها اختصاص داده شده و زمینه اشتغال بیش از ۳۴ هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.
وی با اشاره به وجود ۳۵ هزار واحد گلخانه‌ای در سطح استان گفت: ۱۰ درصد کل گلخانه‌های استان در شهرستان دهاقان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان‌های موفق در این زمینه شناخته می‌شود.
مدیر امور باغبانی اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان از تولید سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تن انواع سبزیجات در گلخانه‌های استان خبرداد و افزود: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از گلخانه‌های استان بادمجان، خیار، فلفل دلمه‌ای، توت فرنگی و... تولید می‌کند.
وی با اشاره به تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار شاخه گل بریده در این گلخانه‌ها تصریح کرد: گل‌های زینتی و تزیینی استان بخشی از بازارهای خارجی را تصاحب کرده است.
رییس زاده خاطرنشان کرد: فعالیت ۲۰ مجتمع سازه‌های گلخانه‌ای در شهرستان دهاقان باعث موفقیت و شناسایی بیش از پیش صنعت گلخانه‌ای در سطح استان و کشور شده است.

منبع: بازارکار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ