اشتغال پایدار بهترین راه برای توانمند سازی مددجویان

رجبی گفت: اشتغال پایدار بهترین و مطمئن ترین راه برای توانمند سازی مددجویان است.

حسین رجبی، با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ایجاد اشتغال پایدار بهترین و مطمئن ترین راهکار توانمندی مددجویان است که کمیته امداد در این راستا تلاش های گسترده ای داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محلات با اشاره به اینکه از ماموریت های کمیته امداد خودکفایی مددجویان است، افزود: این امر با ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان میسر می شود که پرداخت وام خود اشتغالی راهی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی در روستای بزیجان ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر کارگاه خیاطی ویژه مددجویان تحت حمایت در روستای بزیجان شهرستان محلات افتتاح شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این کارگاه با اعتبار صد میلیون تومان توسط واحد اشتغال راه اندازی و۱۵ نفر از دختران بازمانده از ازدواج تحت حمایت در آن مشغول به کار شدند.

رجبی اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مصادف با چهل سال خدمتگزاری نهاد مقدس کمیته امداد است و اساس فعالیت های کمیته امداد بر مبنای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان محلات اضافه کرد: کمیته امداد با پرداخت وام های اشتغال، برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت کارشناسی بر طرح‌های اشتغال گام های موثری در راستای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت برداشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال، به ۱۵۸ مددجوی کمیته امداد شهرستان محلات پرداخت شد است که این میزان تسهیلات در راستای کارآفرینی در بخش‌های کسب صنفی، صنایع‌دستی، کارآفرینی، کشاورزی، دامداری، خدماتی و صنعتی بوده است.

منبع : خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ