اشتغال سه هزار و ۹۰۰ نفر در صنایع تبدیلی استان مرکزی

 صنایع تبدیلی و تکمیلی سه هزار و ۹۰۰ نفر شغل در استان مرکزی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: امسال ۱۷ طرح صنایع تبدیلی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال در استان مرکزی به بهره برداری رسیده که ۶۵ هزار تن به ظرفیت فرآوری، نگهداری و عمل آوری محصولات کشاورزی افزوده است.

باجلان افزود: با بهره برداری از این طرح ها ظرفیت فرآوری، نگهداری و فرآوری محصولات خام کشاورزی در استان مرکزی در مجموع به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن افزایش و برای ۱۴۰ نفر نیز به صورت مستقیم در استان اشتغال زایی شده است.

وی گفت: فعالیت واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی برای سه هزار و ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم در این استان اشتغال زایی به همراه داشته است.

معاون صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اضافه کرد: تولیدات بخش کشاورزی در استان مرکزی به حدود سه میلیون تن که این موضوع، توسعه و تقویت فناوری و تولیدات بازار پسند در دستور کار این مدیریت قرار داده است.

باجلان گفت: ۶۶ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال در کارگروه تسهیلات پایدار روستایی و عشایری و اشتغال پایدار استان مرکزی به تصویب رسیده که بهره برداری از این طرح ها ۳۵۰ هزار تن به ظرفیت جذب مواد خام کشاورزی در صنایع تبدیلی و تکمیلی استان افزوده و برای ۹۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال می کند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ