اشتغال‌زایی برای ۲۲۹ مددجوی سردشتی

رئیس کمیته امداد سردشت گفت: در سال گذشته برای ۲۲۹ مددجو با اعتبار پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در سردشت اشتغال‌زایی صورت گرفته است‌.

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در سال گذشته برای ۲۲۹ مددجو با اعتبار پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در سردشت اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در سردشت، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ واحد مسکن شهری و پنج روستایی برای مددجویان این شهرستان ساخته شده که نسبت به زمان مشابه سال پیشین، پنج درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد سردشت ادامه داد: این تعداد مسکن مددجویی با پرداخت بیش از ۶۳۵ میلیون تومان تسهیلات احداث و به مددجویان این شهرستان تحویل داده شده است.

ابراهیمی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی پرداخت صدقه در سردشت، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم نیکوکار سردشت در پرداخت صدقه چشمگیر بوده و مردم خیر این شهرستان در سال گذشته ۵۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین مردم خیر سردشت در سال گذشته ۲ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال پیشین، میزان ۹۵ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد سردشت با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان این شهرستان، تصریح کرد: سال گذشته دو هزار و ۱۲ مددجوی این شهرستان با ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات، از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده‌اند که این رقم، نسبت به زمان مشابه سال ۹۶، از ۱۰ درصد افزایش برخوردار بوده است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت تحت حمایت کمیته امداد سردشت در سال ۹۷، یادآور شد: در سال گذشته، سه هزار و ۵۳۳ خانوار جدید با جمعیت هشت هزار و ۷۰۲ نفری در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند.

ابراهیمی تاکید کرد: هم اکنون سه هزار و ۴۸۰ خانوار با جمعیت هشت هزار و ۶۴۷ نفری در سردشت تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات و تسهیلات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ