اشتغال‌آفرینی برای ۱۲ هزار نفر در قالب ۸۵۰ پروژه در استان تهران محقق شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اشتغال‌آفرینی برای ۱۲ هزار نفر در استان تهران گفت: این میزان اشتغال در شرایط اقتصادی سخت و محدودیت‌های موجود در قالب اجرای ۸۵۰ پروژه با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، احمد تواهن در مراسم معارفه سرپرست استانداری تهران با اشاره به دوره مسئولیت مقیمی استانداری پیشین تهران اظهار داشت: عملگرا بودن بر مدار تکلیف از خصوصیات و ویژگی‌های مهم این دوره استانداری تهران بود که همراه با مسئولیت‌پذیری زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کرد.

وی بیان کرد: نگاه یکپارچه به همه شهرستان‌های استان تهران نیز از ویژگی‌های دیگری بود که تحولاتی را در این استان به وجود آورد و هیچ‌گاه مسائل شهرداری مسائل استانی را تحت‌الشعاع قرار نداد که همین امر سبب شد که روابط استانداری تهران و شهرداری تهران در بهترین شکل خود قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه یکپارچه‌نگری تراز تهران را تغییر داد افزود: مدیریت جهادی و رفتار انقلابی در مسائل مختلف از جمله محیط‌زیست، جایگزینی خودروهای فرسوده و بازآفرینی شهری در این دوره مشهود بوده و باید از این شخصیت در وزارت کشور به عنوان مشاور عالی و امین استفاده شود.

تواهن در پایان با اشاره به میزان اشتغال‌آفرینی استان تهران خاطرنشان کرد: کارآفرینی برای ۱۲ هزار نفر در استان تهران در شرایط اقتصادی سخت و محدودیت‌های موجود در قالب اجرای ۸۵۰ پروژه با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیز در این دوره محقق شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار استخدامی استانداری استان تهران اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ