استخدام ۱۰۰ هزار دانشجو تا پایان سال ۹۶

۲۲۹ نظر
حمیدرضا حاجی بابایی در ‌آیین افتتاح  ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و در جمع مسئولان، استادان و کارکنان این دانشگاه با بیان این که دانشگاه فرهنگیان، درختی است که نظام آن را کاشته است، گفت: بزرگ ترین رسالت ما امروز حفظ این درخت و اجازه ندادن برای آسیب به آن است. استخدام آموزش و پرورش سال 92 وی گفت: بزرگی وعظمت دانشگاه به این است که همه از ضابطه‌مند بودن آن و این که ورود به این دانشگاه سخت و قانونمند است، سخن بگویند. وی تاکید کرد: شرط جذب هیئت علمی در این دانشگاه در هر پست، سمت و موقعیتی طی مدارج و مراحل علمی است. حاجی بابایی با اشاره به این که حفظ شان و جایگاه دانشگاه امروز کار مهمی است، خاطرنشان کرد: با لطف خدا، و به همت وکوشش مجموعه نیروهای دلسوز و پرتلاش، طی 4 سال آینده، تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به صدهزار نفر خواهد رسید و به موازات آن، به طور مستمر صد هزار معلم نیز با آن در ارتباط فعال و پویا خواهند بود. وزیرآموزش وپرورش تصریح کرد: این دانشگاه باید از بهترین استادان و نخبگان علوم تربیتی کشور برای همکاری دعوت کند. وی با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی تمام عیار و مقبول نظام تعلیم و تربیت است که خروجی آن می تواند تحول عظیمی در آموزش وپرورش ایجاد کند، متذکر شد: اهداف، برنامه ها،  نقش و جایگاه خروجی های این دانشگاه کاملا تعریف و مشخص شده است. وی در پایان با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان نخستین و تنها دانشگاه هدفمند و تعریف شده کشور است که تولیدات وخروجی های آن به طورمشخص و سریع به بهره وری و مصرف می رسد، خاطر نشان کرد: باید به جایی برسیم که استادان ودانشجویان دیگر دانشگاه ها متمایل باشند با علاقه و شور واشتیاق، این دانشگاه را برای تدریس ویا محل تحصیل انتخاب کنند.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۲۹ نظر برای استخدام ۱۰۰ هزار دانشجو تا پایان سال ۹۶

  • ا
    افروز
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱
    سلام در ماه اینده دفاع ارشدم را انجام میدهم .خیلی دنبال ورود به اموزش و پرورش هستم خواهش میکنم اگهی ها رو یا یه راه کمک بهم رو نشون بدین که چکار باید بکنم
    • م
      مدیر
      ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴
      برای دریافت اخبار استخدامی آموزش و پرورش در ایمیل یا تلفن همراه خود اینجا کلیک کنید.
      • م
        میترا
        ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷
        دنبال کار در دانشگاه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ