استخدام ۹۰۳ نفر از متقاضیان حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه فنی حرفه‌ای گفت: ۹۰۳ نفر از متقاضیان استخدام حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بعد از سپری کردن فرآیندهای اداری و گزینشی، احکام کارگزینی آنها صادر و در سراسر مراکز تابعه مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسوولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «پیگیری استخدام حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسوولان دانشگاه فنی و حرفه ای شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای درباره اقدامات انجام شده در رابطه با مشمولین بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه (فرآیند جذب و استخدام نیرو‌های حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰) گفت: پس از ابلاغ قانون مذکور به دانشگاه با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، موضوع در هیات امنای دانشگاه مطرح و دستورالعمل مربوطه تهیه و توسط کمیته منتخب هیات امنا به تایید و تصویب رسید که پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام شد و تاکنون ۹۰۳ نفر از متقاضیان بعد از سپری کردن فرآیندهای اداری و گزینشی احکام کارگزینی ایشان صادر و در سراسر مراکز تابعه مشغول به کار شده اند.

وی افزود: تقاضای سایر متقاضیان که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده اند نیز با همکاری هیات امنای دانشگاه فنی حرفه ای ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ