استخدام ۳ هزار و ۲۰۰ استادکار و هنرآموز در سال ۹۷

۳ نظر

 علی زرافشان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نیروی انسانی در پایه دوازدهم گفت: ما در پایه دوازدهم به ۱۶ هزار هنر آموز و ۱۴ هزار معلم برای دروس عمومی نیاز داریم، اما شرایط در مناطق مختلف متفاوت است به طوری که ممکن است در یک منطقه مازاد و در منطقه ای دیگر کمبود نیرو داشته باشیم.

وی افزود: تاکید بر این است که تامین دقیق نیروی انسانی با توجه به منطقه و شهرستان ها تامین شود. همکاران ما در حال گرفتن گزارش از مناطق هستند. برآوردها براساس نیاز است و فعلا جمع بندی برآورد نیروی انسانی را نمی دانیم.

زرفشان همچنین از جذب و استخدام ۳ هزار و ۲۰۰ استادکار و هنرآموز در آزمون استخدامی پیش روی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار کسری هنرآموز داریم.

 منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای استخدام ۳ هزار و ۲۰۰ استادکار و هنرآموز در سال ۹۷

  • f
    fatemeh
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸
    سلام لطفا برای رشته هایی مثل برق که برا استادکاری و هنراموز ازش استفاده میکنید فرقی بین خانم ها و اقایان نزارید چرا همش از این رشته ها مرد استخدام میکنید بخدا ماهم همون واحدایی رو پاس کردیم ک اقایون هم پاس کردن اگه فقط اقا لازم دارید این رشته هارو رو برا خانم ها حذف کنید که الکی چهارسال تلف نکنن درس های سخت بخونن اخرشم هیچی
    • م
      محمدطاها
      ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۵۱
      تا۲۵ام قرار بود بیاد جی شد
      • م
        منتظر برگزاری ازمون
        ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۰۱:۴۹
        سلام دفترچه خواهشا منتشر کنید تکلیفمون معلوم بشه متاهلی وبیکاری چشم انتظار برگزاری ازمون سخته ....

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ