استخدام ۳۴۱ نفر در آموزش و پرورش گیلان

۴۴ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جذب ۳۴۱ نفر در آزمون استخدامی ماه آینده، گفت: این تعداد پس از موفقیت در آزمون مرداد ماه امسال و گذراندن یک سال دوره های آموزشی، مهر ماه سال آینده به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای با اشاره به بازنشسته شدن یک هزار و ۹۴۵ فرهنگی در سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸، اظهار کرد: آموزش و پرورش با دو شیوه مدیریت صحیح منابع انسانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های استخدامی، نیازهای آموزشی خود را مرتفع می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون های استخدامی(ماده ۲۸) کمبودهای خود را جبران می کند و در این راستا در مهر ماه امسال، ۷۴ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در سال های گذشته و همچنین ۲۳۱ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۷ امسال وارد کلاس های درس می شوند.

جهان آرای با اشاره به جذب ۳۴۱ نفر در آزمون استخدامی ماه آینده، گفت: این تعداد بر اساس مجوزهای سازمان امور اداری کشور و پس از موفقیت در آزمون مرداد ماه امسال و گذراندن یک سال دوره های آموزشی، مهر ماه سال آینده به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای نیروی انسانی در استان، گفت: استفاده متوازن از نیروهای زن و مرد، تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و توزیع عادلانه ساعت های حق التدریس از راه های برون رفت جبران کمبود نیروی انسانی است.

گفتنی است، بیش از ۲۶ هزار نفر در آموزش و پرورش استان گیلان در تعلیم و تربیت ۳۹۲ هزار دانش آموز استان سهیم هستند.

 منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۴ نظر برای استخدام ۳۴۱ نفر در آموزش و پرورش گیلان

  • م
    منتظر المهدی
    ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۳
    سلام دوستان
    خواهش میکنم یکی دقیق جواب من رو بده
    رشته ی من کامپیوتره و ارشد هستم برای قم
    من صحبت دوستان را متوجه نشدم یعنی کامپیوتر نمیگیرن
    کامپیوتر جز رشته های ازمون نیست
    من بفکر استخدام اموزش پرورش نباشم
    خواهش جواب دقیق بدین
    • م
      محمد رضا
      ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
      سلام. اون دوستی که گفتن هنرآموز نمیگیرن، اولا موثق حرف نزدن و فقط چیزایی رو بدون سند گفتن، دوما خودش هم با این اطلاعاتی که بیان کرده و از دید خودش موثقه، گفته «احتمالا» نمیگیرن. البته من خبر ندارم از این حرفها واقعا. اما در آزمونهای قبلی که هنرآموز میگرفتن. فکر نمیکنم اینطور باشه که امسال نگیرن. شما مطالعه خودتون رو داشته باشید و دفترچه که بیاد اونجا همه چیز مشخص میشه. میدونم در همچین شرایطی که حرفهای اینجوری هست یا بعضی چیزا معلوم نیست، مطالعه کردن سخته، اما چاره ای نیست. وقتی دفترچه بیاد و ببینیم میخوان، و از قبل هم مطالعه نکرده باشیم، ناراحت میشیم که چرا نخوندیم. البته از همون موقع هم وقت هست برای خوندن و بستگی به خود شخص هم داره، اما خوب مطمئنا از جلوتر بخونیم بهتره.
      • م
        محمدجواد
        ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳
        سلام نگران نباشین من قبلا خوندم تا الان همه اخبارو (چندماهه)اتفاقا بعد از ابتدایی بیشترین سهمیه واسه هنرستان ها هست یادم نیست کدوم خبر بود ولی خونده بودم شما حتما بخونین تردید نکنین ان شاءالله خیره
      • ب
        به ناشناس
        ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳
        وقتی خودشون میگن مرداد، حالا مانهایتا میگیم شهریور برگزار میشه شما چرا همش میگین حالا حالاها آزمون درکار نیست!!؟!!
        • م
          مهر
          ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۱
          بزرگواران کسی میدونه 16رشته چیها هست
          • س
            سپیده
            ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۳۷
            خب عمومیت رو بخونین...اختصاصیام بمونه برا بعد انتشار دفترچه...
            • ن
              ناشناس
              ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۱۷
              اصلا آزمون حالاحالاها درکارنیست

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ