استخدام نیروی هوایی ارتش (استخدام جدید)

۳۵۵۹ نظر

استخدام نیروی هوایی ارتش

اخبار و استخدام‌های نیروی هوایی ارتش به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نیروی هوایی ارتش، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نیروی هوایی ارتش و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

استخدام‌های درجریان ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

دانلود منابع و سوالات ویژه آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش

برای دانلود مناسب‌ترین منابع و سوالات آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش روی کلید زیر کلیک کنید

مشاهده بسته‌ها و خرید

آخرین اخبار استخدام نیروی هوایی سال ۱۴۰۲
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نیروی هوایی ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام نیروی هوایی ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین نیروی هوایی ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نیروی هوایی ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

استخدام در نیروی هوایی ارتش شامل چه بخش‌هایی است؟

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نگهبانان همیشه بیدار آسمان‌های کشور، در طول سال و برای تخصص‌های مختلفی از بین جوانان اقدام به جذب نیرو می‌کنند. در این شیوه‌ها شرایط استخدامی کاملا مشابه استخدام در ساختار اصلی ارتش کشور بوده و تفاوتی با آن ندارد. اما به دلیل تنوع مشاغل استخدام نیروی هوایی ارتش از دیپلم تا کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند جهت استخدام در این نیرو اقدام نمایند. این نیرو به صورت کارمند علمی با مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، افسر پیمانی از مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در نهایت کارمند تجربی با مدرک دیپلم اقدام به جذب نیرو می‌کند.

دقت داشته باشید، استخدام در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط مربوط به مشاغل خلبانی نیست و همانند استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران افراد در رده‌های سازمانی مختلف جهت خدمت در این نیرو استخدام می‌شوند. به همین دلیل شرایط معاینات پزشکی استخدامی در نیروی هوایی ارتش برای رده‌های سازمانی مختلف متفاوت بوده و برای هر کدام صرفا نظر نهایی پزشک معتمد سازمانی ملاک عمل  گزینش افراد است.

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳٬۵۵۹ نظر برای استخدام نیروی هوایی ارتش (استخدام جدید)

  • ا
    اریا
    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴
    سلام آیا نیرو هوایی ارتش تمدید ثبت نام دارد؟
    • پشتیبان سه
      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۱۴
      کاربرعزیز
      به محض انتشار اخباری در این خصوص از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
    • م
      مرضیه
      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
      سلام ایا رشته فنی هم میتونن برای درجه داری نیرو هوایی یا پدافند هوایی شرکت کنن؟
      • ا
        امیر
        ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
        آیا حداکثر سن 20 سال برای ناوبران (افسر صندلی عقب در جت جنگنده) نیز اعمال می شود؟
        • ط
          طاهر
          ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
          سلام پشتیبان محترم ببخشید من دیپلم مکانیک خودرو ومدرک فنی وحرفه ای هم دارم سربازی رفتم ولی کارت پایان خدمتم معاف ازرزم زده آیا واس ثبت نام کارمند تجربی مشکلی داره؟یامیتونم ثبت نام کنم؟
          • مشاور «ای استخدام»
            ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲
            کاربرعزیز
            در این مورد صرفا فقط استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است و برای معافیت از رزم محدودیتی ذکر نشده است.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ