استخدام قهرمانان ورزشکار استان گلستان پیگیری می‌شود

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استخدام ورزشکاران از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان مجلس به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شهرام کوسه غراوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم انتخاب ورزشکاران برتر سال ۹۷ استان گلستان اظهارداشت: ورزشکاران قهرمان مطالبات زیادی مانند اشتغال دارند که این موضوع تحقق پیدا نکرده و از مدیر کل ورزش و جوانان استان می‌خواهیم که کمیته ویژه رسیدگی به خواسته‌های ورزشکاران به خصوص در بحث اشتغال آنها را تشکیل دهد.

وی تاکید کرد: ورزشکاران گلستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا افتخارآفرینی کردند و سبب افتخار برای کشور و استان شدند و یکی از مطالبات مهم آنها استخدام است که بسیار کم محقق شده است.

غراوی با اشاره به اینکه باید تسهیلات ویژه برای قهرمانان ورزشی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: آقای طیبی مدیرکل ورزش و جوانان کمیته پیگیری مطالبات ورزشکاران را تشکیل و مشکلات ورزشکاران را پیگیری کنند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم اعتبارات برای تکمیل سالن‌های ورزشی و طرح‌های نیمه‌تمام از محل مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یابد تا این طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام تکمیل شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان گلستان چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد ورزشکار در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود، اظهار داشت: این نشان از ظرفیت بالای ورزشی استان است که امیدواریم شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر ورزش استان باشیم و ما هم سعی خواهیم کرد زیرساخت‌های ورزش استان را افزایش دهیم.

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ