استخدام سازمان سما سال ۹۱

۹۶ نظر

نتایج سازمان سما اعلام شد.

 

مشاهده نتایج مرحله دوم

مشاهده نتایج آزمون سما سال 91

اخبار قبلی:

داوطلبان گرامی مهلت ثبت نام در طرح به پایان رسیده است.

چنانچه داوطلبی در مهلت مقرر ثبت نام نموده است اما تراکنش مالی آن تکمیل نشده است بر روی لینک زیر کلیک نماید:

اینجا را کلیک کنید

شرایط داوطـلبان

1- مسلمان یا متدین به یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (مسیحی، زرتشتی، کلیمی).

2- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه.

3- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای آقایان.

4- نداشتن تعهد استخدامی به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی.

5- حداکثر سن داوطلبان در تاریخ 29/12/1391 نباید بیش از 35 سال باشد.

تبصره: مدت خدمت وظیفه عمومی و یا حضور در جبهه و دوران اسارت آزادگان سرافراز یا سوابق خدمت تمام وقت در سازمان سما حداکثر تا 5 سال به  سقف سنی اضافه می‌شود.

6- نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر و استعمال دخانیات.

7- برخورداری از سلامت جسمی و روانی کامل (نداشتن معلولیتی که مانع انجام وظیفه در شغل مورد درخواست باشد).

8- داشتن حداقل معدل کل 14 برای آخرین مدرک تحصیلی.

توجه: میانگین معدل مقاطع تحصیلی نباید کمتر از 14 باشد.(معدل ها می بایست به صورت دقیق درج گردد)

9- مرتبط بودن رشته تحصیلی آخرین مدرک تحصیلی با شغل مورد نظر داوطلبان طبق جدول عناوین مشاغل به ترتیب اولویت رشته‌ها.

10- متقاضیان باید جهت همکاری در واحد مورد تقاضا یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

الف- محل تولد وی شهر و یا یکی از شهرهای استان مورد تقاضا باشد.

ب- سکونت حداقل به مدت 3 سال در شهرستان مورد تقاضا (هم اکنون نیز ساکن محل باشد).

ج- همسرکارکنان دولت (لشکری، کشوری) که به تبع همسر خویش ساکن شهری شده باشد باید همسرشان بومی آن شهر باشد و در آن شهر سکونت داشته باشد.

11- توانایی کار با رایانه (نرم افزار Office (Word, Excel,…)) برای کلیه داوطلبان الزامی می‌باشد. مدارک لازم در هنگام مصاحبه اخذ خواهد شد. به استثنای مشاغل کدهای 311 (آشپز)، 312 (کارگر آشپزخانه)، 314 (خدمتگزار)، 315 (باغبان)، و 317 (راننده). 

نحوه ثبت نام

1- تکمیل کامل و دقیق فرم ثبت نام درپایگاه اطلاع رسانی سازمان سما به آدرس www.sazman-sama.org

2- پرداخت وجه ثبت نام اولیه به مبلغ ده هزار (10.000) ریال به صورت اینترنتی، راهنمای فایل پرداخت در آدرس www.sazman-sama.org قابل مشاهده است.

3- تایید مندرجات فرم تقاضا.

توجه: در صورت عدم پرداخت وجه ثبت نام و یا کامل نبودن اطلاعات خواسته شده فرم ثبت نام، پرونده مورد بررسی قرار داده نخواهد شد. 

انتخاب مرحله اول

سازمان از بین داوطلبان واجد شرایط با رعایت موارد ذیل اسامی افراد را در چند برابر نیاز جهت انجام مصاحبه بومی در شهرهای مورد تقاضا ازطریق سایت سازمان دردهه سوم آبان ماه اعلام و دعوت خواهد نمود:

الف- بالاترین میانگین معدل کلیه مقاطع تحصیلی (دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس).

ب- بومی بودن و مدت زمان سکونت در شهر مورد تقاضا.

مدارک لازم: پس از اعلام اسامی حائزین شرایط در مرحله اول داوطلب می بایست مدارک زیر را تکمیل و جهت شرکت درجلسه مصاحبه به واحد مورد تقاضا مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب به منزله انصراف تلقی شده و هیچگونه عذری از وی پذیرفته نخواهد شد.

الف- اصل و تصویر مدارک تحصیلی که در فرم تقاضای ثبت نام درج نموده است (سوم راهنمائی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری).

توجه: تصویر ریز نمرات دروس گذرانده شده دوره‌های تحصیلی دیپلم (سه سال متوسطه)، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس الزامیست.

ب- اصل و تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم.

ج- ارائه مدارک مثبته دال بر بومی و ساکن بودن (بند 10 آگهی).

د- اصل و تصویر کارت ملی و کلیه صفحات شناسنامه.

ه- اصل و تصویر گواهی نامه رانندگی برای متقاضیان شغل رانندگی.

و- ارائه گواهی متضمن داشتن سوابق تجربی و فعالیتهای پژوهشی،دوره های آموزشی و ... مرتبط با شغل مورد تقاضا برای مشاغل مورد نظر در جدول عناوین شغلی.

ز- ارائه مدارک مثبته مبنی بر تایید خدمت در جبهه، مدت اسارت، فرزند شهید برای افراد مشمول.

ح- پرداخت هزینه مصاحبه مرحله اول به مبلغ هفتاد هزار (70.000) ریال به صورت اینترنتی (پس از دریافت تاییدیه توسط بانک پرینت تهیه و به همراه سایر مدارک خواسته شده ارائه شود).

انتخاب مرحله دوم:

از افراد پذیرفته شده در مصاحبه محلی تا 3 برابر نیاز بر اساس بالاترین امتیازات مکتسبه و سایر شرایط جهت شرکت در مصاحبه‌های تخصصی و عقیدتی، طبق برنامه تنظیمی در دهه سوم آذرماه دعوت به عمل خواهد آمد که ایشان می‌بایست با در دست داشتن مدارک فوق الذکر (مرحله اول) و پرداخت مبلغ یکصد و بیست هزار (120.000) ریال بابت هزینه مصاحبه مرحله دوم که به صورت اینترنتی واریز خواهند کرد در محل مصاحبه حضور به هم رسانند (پرینت پرداخت به همراه  مدارک ارائه گردد).

انتخاب مرحله سوم

افرادی که امتیازات لازم را کسب نموده باشند بر اساس شرایط اعلام شده و سوابق تجربی به تعداد مورد نیاز واحد مربوطه انتخاب ودرنیمه اول بهمن ماه، پس از اخذ تضمین‌های لازم جهت طی دوره آموزشی بدو خدمت معرفی می‌گردند.

تذکر: 50% هزینه های دوره های آموزشی از اولین حقوق دریافتی افرادی که دوره را با موفقیت طی نموده و استخدام می‌شوند کسر خواهد شد و ضمناً افرادی که پس از طی دوره از استخدام در سازمان سما منصرف می‌شوند مکلفند کلیه هزینه‌های دوره و سایر هزینه‌های مربوط را پرداخت نمایند که بدین منظور تضمین‌های لازم قبل از شرکت در دوره از کلیه افراد اخذ خواهد شد.

توجه: شرکت در دوره آموزشی بدو خدمت به منزله پذیرش نهائی افراد تلقی نخواهد شد و داوطلبان طبق ضوابط و مقررات در صورت موفقیت در دوره و بر اساس نیاز واحد به همکاری دعوت خواهند شد.

- پذیرش و بکارگیری افراد پس از طی مراحل فوق منوط به افزایش آمار تعداد دانش آموزان و یا دانشجویان در واحد متقاضی بوده و در غیر اینصورت سازمان تعهدی در جذب پذیرفته شدگان نخواهد داشت لیکن هزینه‌های پرداختی فرد پذیرفته شده که بکارگیری نشوند بنا به درخواست متقاضی مسترد خواهد شد.

تذکرات مهم

1- چنانچه به مراکز خصوصی یا کافی‌نت‌ها جهت تکمیل فرم مراجعه می‌نمائید، راساً اقدام به تکمیل فرم کنید زیرا مسئولیت ثبت اطلاعات در فرم تکمیلی بر عهده داوطلب خواهد بود.

2- پس از تکمیل فرم تقاضا و قبل از اقدام به تایید اطلاعات مندرج، آن را مجدداً مطالعه نموده و در صورت اطمینان از مندرجات، آن را تایید نمائید.

3- چنانچه داوطلبی در فرم تقاضا اطلاعات نادرست (سهوی یا عمدی) درج نموده باشد و در روز مصاحبه پس از تطبیق مدارک وی این موضوع محرز گردد از شرکت در جلسه مصاحبه محروم خواهد شد و مسئولیت آن برعهده وی خواهد بود.

4- داوطلبان می‌بایست در روز مصاحبه مرحله اول و دوم کلیه مدارک خود را به همراه داشته باشند در غیر اینصورت هیچ عذری از آنان پذیرفته نخواهد شد.

توجه: با عنایت به اینکه اطلاع رسانی درخصوص زمان برگزاری مصاحبه در هر مرحله از طریق درج در سایت به داوطلب انجام می شود لذا داوطلبان موظفند جهت کسب اطلاع از نتایج در زمانهای اعلام شده در این آگهی به سایت سازمان مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلب به محل مصاحبه در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی می گردد و هیچگونه اعتراضی قابل پیگیری نخواهد بود.

5- هر داوطلب فقط حق یکبار ثبت نام در رسته شغلی با شماره ملی خود را دارد، چنانچه داوطلبی اقدام به دو بار ثبت نام کرده باشد حذف درخواست خواهد شد.

6- چون در سازمان انتقال از یک شهر به شهر دیگر وجود ندارد، بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان فقط برای شهر محل سکونت خود داوطلب شوند.

7- با توجه به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام از سوی سازمان داوطلبان محترم توجه نمایند در صورت نداشتن شرایط مندرج دراین آگهی از ثبت نام در طرح خودداری نمایند.

8- کلیه افرادی که هم اکنون بر طبق مجوزهای سازمان سما به صورت قراردادی موقت همکاری می‌نمایند در صورت داشتن شرایط و اعلام نیاز واحد به رسته شغلی آنها و تمایل به ادامه همکاری در سازمان سما لازم است با تکمیل فرم ثبت نام در این طرح شرکت نمایند، در شرایط مساوی نسبت به سایر شرکت کنندگان ارجحیت خواهند داشت و در صورت عدم شرکت ادامه همکاری آنان میسر نخواهد بود

9- همکاران شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی که مایل به شرکت در طرح استخدام می باشند ،می توانند با اخذ رضایت نامه از واحد مربوط بدون رعایت شرط معدل و سقف سنی در طرح شرکت کنند .این افراد در مرحله اول انتخاب و در مصاحبه شرکت داده خواهند شدو در شرایط مساوی با دیگر شرکت کنندگان الویت خواهد داشت.(مقتضی است این افراد فیلد سابقه همکاری با سازمان سما را انتخاب نموده و در محل مربوط شماره و تاریخ آخرین حکم استخدامی خود را ثبت نمایند)

10- افرادی که قبلاً در واحدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما مشغول به کار بوده‌اند و به علت صدور حکم کمیته‌های انضباطی اخراج شـده‌اند یا به دلیل عدم رضایت از عملکرد قرارداد آنها تمدید نشده و با آنان تسویه حساب شده است نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

11- فرزندان شهدا، ایثارگران و فرزندان آنها (با ارائه مدارک معتبر) در انتخاب نهایی و در شرایط مساوی ارجحیت خواهند داشت.

12- کسانی که منسوبین آنها در استخدام حوزه سما و واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهر مورد تقاضا باشند نمی‌توانند داوطلب استخدام در آن شهرستان باشند، لیکن درخواست استخدام آنان برای سایر شهرستان‌های استان مجاز می‌باشد. به عنوان مثال اگر یکی از بستگان متقاضی در حوزه واحد دانشگاه دزفول یا معاونت سما واحد مذکور و مراکز آموزشی تابعه مشـغول به کار می‌باشد، اجازه ثبت نام جهت مشاغل حوزه معاونت سما، مدارس و آموزشکده‌های تابعه دزفول رانخواهد داشت. منسوبین شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان آنان؛ فرزند و همسر و فرزندان وی؛ عمو، عمه، خاله، دائی و همسر و فرزندان آنان می‌باشد، نسبت‌های مذکور مربوط به فرد پذیرفته شده و همسر وی با کارمند و همسر کارمند می‌باشد.

13- اطلاعیه مربوط به پذیرفته شدگان مرحله اول جهت شرکت در مصاحبه بومی (محلی) در دهه سوم آبان ماه 91 در سایت سازمان به آدرس www.sazman-sama.org اعلام خواهد شد.

14- از پذیرفته شدگان مرحله دوم به منظور شرکت در مصاحبه عقیدتی و تخصصی شغلی دردهه سوم آذر ماه 91 از طریق سایت سازمان دعوت به عمل خواهد آمد.

15- در مرحله سوم از پذیرفته شدگان در دهه اول بهمن ماه 91 توسط واحدهای مربوطه و سایت سازمان دعوت به عمل خواهد آمد تا در دوره آموزشی  بدو خدمت که در نیمه دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد شرکت نمایند و در صورت موفقیت در دوره با توجه به موارد مطروحه در شیوه انتخاب و به شرطدایر بودن واحدهای آموزشی سما (آموزشکده ـ مدارس سما)  به صورت قراردادی به کار گمارده خواهند شد و در صورت نیاز واحدهای تابعه منطقه مربوطه یا رسته‌های شغلی دیگر بنا به تشخیص سازمان نسبت به جابجایی آنان در واحدهای دیگر اقدام می‌گردد؛ شایان ذکر است سازمان افراد را به صورت قراردادشش ماهه بکارگیری خواهد نمود و قرارداد در صورت رضایت مسئولین واحد مورد تقاضا از عملکرد آنها تمدید خواهد شد.

16- کلیه داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد خود را از طریق ایمیل سازمان به آدرس hemp@sazman-sama.org ارسال نمایند تا پاسخ لازم در اسرع وقت به نشانی آنان ارسال شود.

برای دیدن رشته های مورد نیاز فایل رشته های سما را دانلود نمایید.

منبع آگهی و فرم ثبت نام

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹۶ نظر برای استخدام سازمان سما سال ۹۱

  • a
    ali
    ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۶
    سلام .............می خواستم بدونم حقوق کارشناس کارگاه کامپیوتر چقدره؟کسی می دونه؟
    • a
      ali
      ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۵۱
      من قبول نشدم خدا خیرشون نده چقدر هزینه کردم
      • ب
        بهراد
        ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲
        با سلام
        در این هفته جواب اعلام میشه امیدوارم قبول شم...دعا کنید...منم دعاتون میکنم شماهم قبول شید.
        • R
          RAHELEH
          ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۵۲
          چه روزی اعلام میشه؟ امروز که ۳ شنبه هست دیگه!
        • س
          سارا
          ۸ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۵۰
          سلام منم ثبت نام کردم با کلی امید ولی قسمت نشد .عیبی نداری ماهم خدایی داریم .به همیه ی پذیرفته شدگان تبریک میگم بچسبید به کار که دیگه گیرتون نمیاد .واسه منم دعا کنید
          • پ
            پیمان
            ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳
            با سلام وبا امید موفقیت همه دوستان .....
            امروزبه من زنگ زده بودن که مدارکمو ببرم به واحد پس فردا اگرخدا بخوادمصاحبه هست کسی اگه تجربه مصاحبه رو داره راهنماییم کنه چون اولین بارمه ...............
            • ب
              بهار
              ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴
              مهمترین نکته در مصاحبه داشتن آرامشه بعلاوه اینکه وقتی از شما سوال میپرسن با یه تبسم به سوالا جواب بدین برای اونا مهمترین گزینه محک زدن آرامش شماست بعلاوه اینکه یه مرور مختصر روی درسای مهم رشته خودتون داشته باشید و در نهایت اینکه توکلتون به خدا باشه و به این معتقد باشید که هر چی برای شما پیش بیاد در اون یه خیر وصلاحی وجود داره این تفکر باعث میشه که شما هنگام مصاحبه آرامش بیشتری داشته باشید.موفق باشید
              • م
                مهدی
                ۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷
                سلام خدمت همه دوستان
                من کارمند سما هستم از نظر مصاحبه تخصصی خیالتان راحت باشه اصلا مهم نیست
                مهم ترین قسمت مصاحبه (با تاکید فراوان) مربوط به مصاحبه عقیدتی هستش .نصیحت من به شما دوستان اینه که تو این مصاحبه دروغ نگید چون تمام گفته های شما بررسی می شه
              • s
                somayeh
                ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳
                به آقا داود
                سلام.منم کد۱۱۷ هستم برای منم همونو نوشته بود ولی بهم زنگ نزدن!
                • د
                  داود
                  ۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳
                  من کد رشته ۱۱۷ بودم تو سایت اولویت قرار نگرفته بودم ولی نوشته بود کد رشته ۱۱۷ متعاقبا اعلام میشه امروز صبح زنگ زدن واسه مصاحبه خاستنم نامید نباشید .
                  • a
                    ayshin
                    ۷ آذر ۱۳۹۱، ۲۳:۲۱
                    دوست عزیز میشه بگین از کدوم شهر هستین؟؟؟
                    • .
                      ....
                      ۴ دی ۱۳۹۱، ۲۱:۳۵
                      خوش بحالتان.برای ما هنوز زنگ نزدند.خدایا خودت به کمک من و خواهرم برس.اینروزها کوچکترین امیدهایم باز از بین میرند...
                    • م
                      مریم
                      ۴ آذر ۱۳۹۱، ۲۲:۲۵
                      سلام من وخواهرم نتونستیم نتیجه رو ببینیم تو رو خدا راهنمایی کنید
                      • ش
                        شایلی
                        ۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷
                        با سلام. من قبلا ثبت نام کرده بودیم الن میگه چنین مشخصاتی قبلا ثبت نام نکرده است .لطفا راهنمایی فرمایید
                        • ا
                          احسان
                          ۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۲
                          به من میگه همچین داوطلبی وچود ندازد
                          • ا
                            احسان
                            ۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۱
                            مننتونستم نتیجمو ببینم
                            • ا
                              احسان
                              ۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۰
                              منو که اصلا یگه وجود ندارییییییییییییییی
                              • س
                                سارا
                                ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۴۶
                                این دوستامون راحله و توحید که نتیجه شونو دیدن لطفا به ما هم بگید از کجا باید ببینیم تورو خدا جواب بدید دیگه چرا اینجا اینجوریه خسته شدیم از بلاتکلیفی
                                • R
                                  RAHELEH
                                  ۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۵۰
                                  AZ TO SITE SAZMANE SAMA DGE MAGE SHOMA NADIDI?
                                  • ز
                                    زاله
                                    ۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۳۹
                                    منم کاردانی مدیریت خانواده دارم یعنی میشه
                                    • t
                                      tohid
                                      ۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۸
                                      به سارا خانم
                                      همون بالای صفحه نوشته مشاهده نتایج آزمون سما
                                      روش کلیک کن

                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                    ثبت پاسخ