استخدام سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲

۹ نظر

استخدام سازمان بسیج سازندگی

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

در این صفحه آخرین اخبار سازمان بسیج سازندگی در اسرع وقت منتشر خواهد شد

خبر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲- ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی با محوریت بسیج سازندگی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۱۵۷ هزار فرصت شغلی سال گذشته با محوریت این نهاد و همکاری دستگاه‌های اجرایی در کشور ایجاد شده و هدفگذاری برای سال جاری نیز ۱۵۰ هزار فرصت شغلی جدید است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۱ - ایجاد ۲۲۹ شغل از سوی بسیج سازندگی لرستان

به گزارش خبرنگار بازار کار در لرستان، احسان جهانبخش، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان بسیج ساندگی همواره پای کار بوده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - اشتغالزایی ۳۴۰۰ نفر طی سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان همدان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح مشاغل کوچک و خانگی در سال گذشته و ایجاد ۳ هزار و ۴۰۰ شغل خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ شهریور ۱۴۰۰- ایجاد ۱۰۷ هزار فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی

به گزارش شهدای ایران، محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد طرح‌های ایجاد اشتغال در بسیج سازندگی گفت: امسال با مصوبه دولت در تبصره ۱۶ بودجه که در مجلس تصویب شد، مقرر شده بود مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان برای کمک به ایجاد اشتغال به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت با کارمزد ۴ درصد پرداخت شود، اما بانک‌ها این مصوبه را نمی‌پذیرند و می‌گویند به جای آن حاضریم تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۸ درصد پرداخت کنیم. ما در حال مذاکره با بانک ها هستیم تا مصوبه دولت برای ایجاد اشتغال عملیاتی شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مهر ۹۷ - اشتغال بیش از ۵ هزار نفر از طریق تسهیلات اشتغال‌زایی در گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تاکنون برای بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجادشده که بیشتر آن‌ها در بخش اشتغال روستایی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ مرداد ۹۶ - ایجاد ۲۸۹۶ فرصت اشتغال توسط بسیج سازندگی قزوین

خبرگزاری مهر : مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با برگزاری ۱۰ هزار اردوی جهادی و اجرای طرح های سازندگی بیش از ۲۸۹۶ فرصت شغلی در مناطق مختلف استان قزوین برای جوانان ایجاد شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ خرداد ۹۶ - حمایت‌های موثر بسیج سازندگی در ایجاد اشتغال برای جوانان

خبرگزاری مهر : جوان کارآفرین کرمانشاهی گفت: حمایت‌های بسیج سازندگی در ارائه تسهیلات سبب اشتغازایی موثر برای جوانان جویای کار است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ اریبهشت ۹۶ - توسعه تولید و اشتغال در روستاهای استان بوشهر توسط بسیج سازندگی


خبرگزاری مهر : مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توسعه تولید و اشتغال در روستاهای استان بوشهر توسط بسیج سازندگی خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ اسفند ۹۵ - ایجاد هزار شغل پایدار توسط بسیج سازندگی قروه

خبرگزاری ایرنا : مسئول بسیج سازندگی بسیج ناحیه مقاومت قروه گفت:در سه سال اخیر بسیج سازندگی قروه در راستای اقتصاد مقاومتی۳۰۰ طرح برای هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ بهمن ۹۵ - ۱۸۸۲نفر در زنجان از تسهیلات طرح های اشتغالزایی استفاده کردند

خبرگزاری مهر : مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی سال گذشته به هزار و ۸۸۲ نفر از متقاضیان جهت اجرای طرح های اشتغال زایی تسهیلات پرداخت شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ دی ۹۵ - ایجاد اشتغال برای ۲۱۰ نفر توسط بسیج سازندگی شهرضا

مسئول قرار گاه بسیج سازندگی شهرضا گفت:مجموعه تسهیلات واگذار شده، زمینه اشتغال ۲۱۰ نفر را در شهرستان فراهم کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ دی ۹۵ - اشتغال زایی برای بیش از هزار و ۵۰۰ نیازمند

خبرگزاری شبستان : مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه رسول الله از اشتغال زایی برای یک هزار و ۸۰۰ نیازمند خبر داد گفت: تعداد ۶۰۰ جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ دی ۹۵ - ایجاد ۲۲۰۰ شغل توسط بسیج سازندگی در استان البرز

خبرگزاری فارس : رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ شغل توسط بسیج سازندگی در استان البرز ایجاد می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ آذر ۹۵ - ایجاد ۶ هزار شغل توسط بسیج سازندگی در البرز

خبرگزاری تسنیم : فرمانده سپاه البرز از ایجاد اشتغال برای ۶ هزار نفر در استان البرز توسط بسیج سازندگی خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ آذر ۹۵ - ایجاد ۵۵۰۰ واحد اشتغالزایی توسط سپاه ثارالله کرمان

خبرگزاری فارس : مسوول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی ۴ سال گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ واحد اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی سپاه ثارالله در سطح استان کرمان ایجاد شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ آبان ۹۵ - اجرایی شدن ۵۵۶ طرح اشتغال‌زایی در استان لرستان

خبرگزاری تسنیم : مسئول بسیج سازندگی استان لرستان گفت: ۵۵۶ طرح اشتغال‌زایی با پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی لرستان اجرایی شد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ مهر ۹۵ - ایجاد ۲۳۰ هزار شغل توسط بسیج در کشور

خبرگزاری تسنیم : رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در راستای تحقق سیاستهای مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تا اوایل امسال ۲۳۰ هزار شغل توسط سازمان بسیج در سطح کشور ایجاد شده است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ شهریور ۹۵- اشتغال زایی برای ۹ هزار نفردرآذربایجان شرقی توسط بسیج سازندگی

باشگاه خبرنگاران جوان : به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ قائمی درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بستان آباد بااشاره به نقش بسیج سازندگی درتحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت : درسال ۹۵ درراستای ایجاد اشتغال ثابت وپایدار بااعتبار بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال برای ۴هزار نفر بصورت مستقیم وبرای ۵ هزار نفر نیز بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهیم کرد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ مرداد ۹۵ - ایجاد اشتغال برای ۱۸۰۰ نفر توسط بسیج سازندگی استان اردبیل

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی برای یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان اردبیل اشتغال ایجاد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ عظیم سرداری ظهر امروز در همایش توسعه روستایی در اردبیل اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های خود را در این رابطه آغاز کرده به طوری که در سال گذشته با اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی برای یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان اردبیل اشتغال ایجاد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع محرومیت‌زدایی، توسعه روستایی و بهبود معیشت روستاییان و به‌منظور کارآفرینی در روستاها حدود ۹۰ درصد فعالیت بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در روستاها انجام می‌شود که ارتقای تولید و ایجاد اشتغال از محورهای مهم این فعالیت‌ها است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: ایجاد صنایع تبدیلی در روستاهای استان از اهمیت بسیار بالایی در راستای ایجاد ثروت و تحقق اقتصاد مقاومتی برخوردار است چراکه خام‌فروشی محصولات در واقع ارزش افزوده‌ای ایجاد نکرده و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید به ایجاد صنایع کوچک و متوسط در روستاهای کشور اقدام کنیم که این موضوع در زنجیره تولید ثروت مهم است.
سرداری بیان کرد: تقویت کسب و کار در روستاها و ایجاد اشتغال در بین جوانان این مناطق اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنیم از محصولات صنایع‌دستی روستایی مانند قالی‌بافی و سایر فعالیت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم چراکه اگر روستاییان اشتغال مناسب نداشته باشند با مشکل روبه‌رو می‌شویم.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امسال رونق اقتصادی در روستاها را در برنامه‌های خود قرار داده و با همکاری سایر نهادها این امر در آینده نزدیک و مدت زمان معین  تحقق می‌یابد.

خبر ۲۸ مرداد ۹۵ - بسیج سازندگی ۲۰۰۰ فرصت شغلی در اردبیل ایجاد کرده است

خبرآنلاین: مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: از تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده در سال گذشته در استان اردبیل بیش از ۲ هزار فرصت اشتغال توسط سازمان بسیج سازندگی محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از استان اردبیل ؛ عظیم سرداری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: از تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده در سال گذشته در استان اردبیل بیش از ۲ هزار فرصت اشتغال توسط سازمان بسیج سازندگی محقق شده است.
وی افزود: در چند سال اخیر در قالب طرح اشتغال سپاه در مناطق مختلف سطح استان اردبیل حدود ۱۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است که عامل اصلی آن بسیج سازندگی سپاه بوده است و تاکنون اقدامات بسیاری در این راستا انجام داده است.
سرداری بیان کرد: اولویت تخصیص اعتبار برای متقاضیان ایجاد و تولید صنایع تولیدی و بسته‌بندی آن خواهد بود که امسال از این اعتبارات توسط بسیج سازندگی سپاه حدود ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات برای مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.
مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: با در نظر گرفتن اینکه تحقق شعار اقتصادی وابسته به توجه مردم و مسئولان است باید توجه به اقتصاد دانش بنیان هم در اولویت کاری باشد و اقدامات لازم در این باره انجام شود.
فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان مشگین شهر در زمینه‌های مختلف می‌توان گفت که این شهرستان قابلیت اجرای پروژه‌های مهم در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری وصنعت و معدن را دارد.
ابراهیم امامی افزود: اسناد تدوین شده در بخش توسعه کشاورزی و توسعه گردشگری و معادن جزو اقدامات اساسی و مهم محسوب شده و در حال حاضر در مرحله تدوین و مطالعه است.
وی گفت: خوشبختانه شهرستان مشگین‌شهر با داشتن ۱۴ هزار هکتار باغ میوه و نیز داشتن معادن غنی از جمله آهن و مس منطقه‌ای کم‌نظیر محسوب می‌شود و در این راستا انجام عملیات اجرایی در این شهرستان نتیجه‌بخش خواهد بود.
محمد پورمند، فرمانده سپاه مشگین‌شهر نیز در این جلسه بیان کرد: در سال گذشته با بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی در ۱۲ عناوین مختلف در شهرستان مشگین‌شهر شاهد پیشرفت این منطقه و کاهش بیکاری که بزرگ‌ترین معضل جامعه به حساب می‌آید، بودیم.

خبر ۱۳ مرداد ۹۵ - راه‌اندازی واحدهای کوچک تولیدی اولویت بسیج سازندگی کشور است 

خبرگزاری تسنیم : رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی برای رفع محرومیت‌زدایی راه‌اندازی واحدهای کوچک را در اولویت قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرگز، سردار نعمان غلامی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ایجاد قطب صنایع تبدیلی در بندرگز اظهار داشت: سازمان جهاد سازندگی در سال ۹۵ در عملکرد سال‌‎های ۹۲ تا ۹۴ همان رویکرد اقتصاد مقاومتی را ادامه خواهد داد با این هدف که حداقل ۵۰ هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی که ۳۸ هزار واحد آن در حوزه‌های مختلف و ۱۲ هزار واحد در حوزه صنایع تبدیلی کوچک خانگی  ایجاد شود.
وی ادامه داد: در حوزه مهار ضایعات محصولات کشاورزی، ۵۰ هزار واحد ایجاد شد و در برنامه‌های سال ۹۵ بیشتر تمرکز ما برای ایجاد ۱۲ هزار واحد کوچک  صنایع تبدیلی است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: با مطالعات تخصصی و هماهنگی با مسئولان شهرستان و کارگروه‌های اقتصادی که وجود دارد یک محصول که دارای ضایعات یا یک محصول بدون فرآوری به بازار عرضه می‌شود را انتخاب می‌کنیم و برای آن محصول به صورت متمرکز به تعداد مورد نیاز از ۱۰ تا ۴۰ واحد کوچک صنایع تبدیلی را ایجاد تا در آینده به صورت خودکار توسعه پیدا کند و آن منطقه تبدیل به قطب فرآوری آن محصول شود.
غلامی اظهار کرد: با مطالعاتی که کارگروه اقتصادی انجام داده امروز در شهرستان بندرگز ۱۰۰ واحد فعال تولید قارچ و ۱۲۰ واحد فصلی و ۶۰ واحد که از قبل در حال فعالیت بوده و در مجموع حدود ۲۸۰ واحد وجود دارد و با فعال کردن کارخانه صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی و تغییر خط تولید و فرآوری قارچ این حلقه‌ها را به هم متصل کنیم و امیدوارم همه واحدهای تولید قارچ این شهرستان فعال خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برنامه دیگری که  بسیج سازندگی برای رفع محرومیت‌زدایی در نظر گرفته به راه‌اندازی واحدهای کوچک است.
سردار غلامی افزود: برنامه دیگری که در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته استفاده از بسیج مهندسین و متخصصین صنعتی و دستگاه‌های شهرستان برای پیگیری و عارضه‌یابی صنایعی که تعطیل شدند و راه‌هائی برای فعال کردن این واحدها پیدا کنند.
وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر برنامه‌ریزی برای اردوهای جهادی که یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر به این اردوها اعزام و اوج اجرای این برنامه تعطیلات تابستان خواهد بود.
سردار غلامی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی در ۳ سال گذشته توانسته در حوزه اقتصاد مقاومتی  با شناسایی افراد دارای قابلیت برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی‌، رصد و نظارت واحدها و کمک به ماندگاری آنها و تکمیل زنجیره  این واحدها  تجربیاتی کسب کند و ان‌شاءالله در سال جاری عملی خواهد کرد.

خبر ۱۱ مرداد ۹۵ - ایجاد ۷۰ هزار شغل در دستور کار بسیج سازندگی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ایجاد ۷۰ هزار شغل در کشور در دستور کار بسیج سازندگی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم محقق شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمان غلامی یکشنبه‌شب در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی در بهشهر در جمع خبرنگاران افزود: با استفاده از برنامه‌ریزی و ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، حداقل ۴۰ هزار واحد کوچک را در کل کشور ایجاد می‌کنیم.
وی تقویت و ایجاد قطب‌های صنایع تبدیلی را ازجمله برنامه‌های مهم بسیج سازندگی اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی و سیاست‌های کلی این سازمان در برنامه سال ۹۵ تقویت ایجاد قطب‌های صنایع تبدیلی است تا ضایعات محصولات تبدیلی به حداقل ممکن برسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام‌شده، محصولات باغی ۳۰ درصد ضایعات دارد و مردم متضرر می‌شوند و بر همین اساس طرح لازم است که در این حوزه کارهایی صورت گیرد.
غلامی افزود: برنامه مهم ما در سال جاری این است که هر شهر قطب تولید محصولات خود شود و در هر شهر و مکان، یک محصول مخصوص آن شهرستان معرفی و برندسازی شود.
وی به یکی از محصولات شاخص شهرستان بهشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود ۱۳ هزار هکتار باغ انار وحشی و کشاورزی در شهرستان بهشهر، محصول انار به‌وفور یافت می‌شود اما بسته‌بندی و صنایع تبدیلی وجود ندارد تا با کاهش ضایعات برای آن برند سازی شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: با ایجاد صنایع تبدیلی، بسته‌بندی و برندها را ایجاد می‌کنیم و محصولات ما به‌جای خام فروشی با یک ارزش‌افزوده‌ای دیگر در بازار به فروش می‌رسد و در شهرستان بهشهر براساس بررسی‌های انجام‌شده، رب انار می‌تواند به‌عنوان یک کالای مهم به فروش برسد.
غلامی همچنین با اشاره به استان مازندران و ظرفیت‌های مختلف این استان، یادآور شد: از ۷۰ هزار شغل کشور، ۵ هزار شغل در مازندران ایجاد می‌شود که درمجموع برای استان مازندران ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۵ هزار شغل پیش‌بینی‌شده است.
وی گفت: امسال تلاش داریم تا در راستای ایجاد صنایع تبدیلی باهدف کاهش ضایعات و معرفی یک محصول در هر شهرستان کارکنیم و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا در هر محله و شهر با ایجاد واحدهای کوچک و تکثیر محلی آن‌ها، شهر قطب تولید محصولات خودشان شود.

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای استخدام سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲

  • ح
    حسین دلیری علی آباد
    ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۰:۱۶
    باسلام بنده حسین دلیری ازشهرستان سبزوار بابیش از20سال سابقه کاری درساختوساز وبازسازی ساختمان. سرویس بهداشتی. حمام. تیقه چینی. وغیره. آبوفاضلاب. برق ونورپردازی. کاشی سرامیک.. تعمیرات انواع آبگرمکن وبخاری ولوازم گازسوز.
    • م
      مرتضی مشفق
      ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
      کاری در موارد شغل من باشد در خدمتم
      • پشتیبان سه
        ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
        با سلام
        کارجوی گرامی، جهت آغاز مسیر شغلی خود می‌توانید به سادگی و با چند کلیک در سایت «ای استخدام» ثبت نام نمایید. ابتدا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. سپس مراحل و بخش‌های خواسته شده را تکمیل کنید.پس از تکمیل ثبت نام در سایت، از طریق بخش جستجوی آگهی اقدام به آغاز جستجو در میان موقعیت‌های شغلی متنوع موجود در سایت کنید.
        در فرایند جستجو چندین فیلتر مختلف برای سهولت جستجوی شما قرار داده شده است. با استفاده از این فیلترها می‌توانید:
        - استان و شهر
        - رشته تحصیلی
        - موقعیت شغلی
        - نوع قرارداد
        و... را به راحتی انتخاب کرده و برای موقعیت شغلی خود رزومه ارسال کنید.
      • م
        مرتضی مشفق
        ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
        سلام من کابینت ساز هستم ود موقع نیاز آماده خدمت رسانی هستم
        • م
          مرتضی عباسی
          ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۵۵
          باسلام و خداقوت بنده دارای تخصص در امور رایانه ای و تعمیرات سخت افزاری قطعات الکترونیکی با بیش از 15 سال میباشم و آماده همکاری و آموزش به نیازمندان این حرفه هستم
          • پشتیبان سه
            ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
            با سلام
            کارجوی گرامی، جهت آغاز مسیر شغلی خود می‌توانید به سادگی و با چند کلیک در سایت «ای استخدام» ثبت نام نمایید. ابتدا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. سپس مراحل و بخش‌های خواسته شده را تکمیل کنید.پس از تکمیل ثبت نام در سایت، از طریق بخش جستجوی آگهی اقدام به آغاز جستجو در میان موقعیت‌های شغلی متنوع موجود در سایت کنید.
            در فرایند جستجو چندین فیلتر مختلف برای سهولت جستجوی شما قرار داده شده است. با استفاده از این فیلترها می‌توانید:
            - استان و شهر
            - رشته تحصیلی
            - موقعیت شغلی
            - نوع قرارداد
            و... را به راحتی انتخاب کرده و برای موقعیت شغلی خود رزومه ارسال کنید.
          • م
            محمدرضا روزبهی
            ۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
            بنده تخصص درکارهای ساختمانی دارم وآماده خدمت گذاری مناطق محروم مباشم.
            • ز
              زهرا کماسی
              ۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
              زهرا کماسی
              • ف
                فرزاد داورپناه
                ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۴۶
                سلام علیکم.بنده دندانپزشک هستم و آماده همکاری باشما در رشته تحصیلی خود هستم. درصورت نیاز بنده را آگاه بفرمایید.متشکرم

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ